Change is gonna come

Hej igen alla sötnosar! :D
Jag hinner inte skriva så mkt för snart blir det en mumsig vegetarisk ruccola/soltorkade tomater paj, my favorite! :D
Har ju redan skrivt det mesta om min skoldag, men den var rätt soft, fast första timmarna var mina ögon inte i bästa skick då det HELA tiden sved och ögonlocken "åkte" av någon konstig anledning ned.. :O

Sista timmen hade vi bild, kom riktigt lång på min enastående Picasso bild, inte för svårighetsgraden på den är särskilt stor men.. (I will show you) ..jag gillade bättre att måla smilisar på Fredriks förkläde, hihi sånt typ av konstnärsskap "måla gubbar på förkläden" är min nivå! :)

Tåg hem med en massa trevliga gullungar, Anneli, Alex, Fredrik, Mona, Jenny och Sofia.. <3 vi väsnades i hela vagnen..men folk förstod tydligen att vi var fredags-tokiga ungdomar som var desperata på att komma hem så de klagade som tur inte..! :)
Efter skolan har jag myst med min lilla "kärleksgosse" i stallet..
upptäckte att mina ridkläder hade glömts hemma så jag fick improvisera lite med baggy jeans (som ständigt åkte ned, vilket varken var en vacker syn eller bekvämt), stallskorna (med ett 40:tal hål i sig) samt min enorma reflexjacka... :) niiice.. :) Tur att Love är en sådan snäll "pojkvän" som inte klagar på hur man ser ut..haha.. :)
Loves ben var som fyra stycken lerklumpar, högtryckstvätt var det som gällde.. :P

Nu sitter jag här, vi ska äta in any second, sen ska jag över till Emma och busa med henne och Anna..
Dessutom blir det "dreggling" framför Let's dance! :D

Ha en bra fredagskväll..!

266744-109
"
Damen i hatten" min picasso tavla som jag håller på att måla..
Vad säger ni? Vacker va? hehe...

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Jag diggar din snygga tant med hatt (: vill du byta? (A)

2008-01-18 @ 21:40:59
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha jomen hon är het, men to easy to paint..;P njaa jag tror jag håller mig till min tant, så tyvärr Erika, inga byten.. :o ;)

2008-01-19 @ 11:37:20
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0