cockaratschaa

Sitter här och myser till det lite extra, leggings, en för stor tröja, osminkad och med en madarin i handen.. :) är det Lördag så är det! Till och med mina små katter har fått det lite extra lyxigt idag med köttfärs och fisk..because they are worth it! :D
Inte gjort mycket idag inte, var aldrig till stallet för Love skulle tydligen hoppas idag, så jag behövdes inte.. :P men det var rätt chill för mig, istället har jag ägnat mig åt att kolla på resor med mamma (typ det enda man gör nuförtiden), hon försökte locka på mig Thassos och alla möjliga ställen som är helt öde, men jag är bestämt på det där hotellet på Rhodos, all inclusive, mitt i stan, 25 meter till stranden, kan det bli bättre? OCH dessutom till ett förvånadsvärt bra pris, säger bara: RHODOS HERE WE COME! :P

Sen har jag och mamma vart ute och tagit en uppfriskande promenad, fast vi var lite otaggade till en början när vi såg ut över det oerhört trista vädret, men vi masade på oss jackorna och skorna och tog oss en snabb promenad på 30 minuter, härligt..! :D
Precis vart och hämtat pappsen också, satt och väntade i bilen när mamma stack in en sväng på ICA för att handla, lite läskigt för det gick bara förbi en massa "strange people", ett tag var jag rädd att en man med världens turban skulle hoppa in och köra iväg med mig i bilen, men jag överdriver alltid, klart det inte hände liksom.. :P  
Fast man ska kanske aldrig säga aldrig.. :O

Bakat har vi också gjort, jag valde, mamma var inte så himla förtjust i mitt val, nämlign en chokladkaka från viktväktarna som jag tycker är grymt god men inte hon: "Den smakar ju INGENTING!" 
Hihi men med lite florsocker på samt en klick grädde blir det nog suveränt! :D
Nu ska jag gå ned och hjälpa till lite med maten..

Först en sak:

Dagens humör: Lite irriterad, men glad som alltid..! :) 
Dagens mående:
Bra I guess..lite trött kanske..
Dagens borde: "Fan borde ha gått på Friskis.."
Dagens frisyr: Rufsigt, ni vet "bad hair day"..men jag gillare..
Dagens klädsel: Mys
Dagens planer: Planer? jag ta're som det kommer! :D
Dagens materiella vill ha: En jacuzzi! (fast det vill jag alltid ha!)
Dagens längtan: Utomlands (som alltid)
Dagens fundering: "Varför sopsorterar vi?"
Dagens beroende: Musik, ansiktskräm (min haka håller på att torka ut)
Dagens tråkigaste: Plugg
Dagens tidning: "Diet-tidning" haha låg framför mig på bordet, varför inte läsa?
Dagens låt: Wan't you back
Dagens skönaste: Promenad med mamsen.. :)
Dagens oskönaste: Sitta stilla och vänta i bilen, not a bekväm stol direkt..
Dagens roligaste: Min mamma, för hon gillar att reta mig när jag blir irriterad och det gör så jag till slut blir glad..hängde ni med? xP Go mami! Eller pappa som "gned" sitt ansikte av ilska över folk som skitar ner.. :P
Dagens godaste: Antar att det blir middagen som snart ska ätas.. :)
Dagens "se fram emot": Njaaa...kvällen kanske?
Dagens saknad: De ni!
Dagens skratt: Haha..NU!
Dagens irritation: Mina vantar som STÄNDIGT ramlar ned för hatthyllan..

Tjingeling! 

Bara två söta bilder:

266744-89
Bror och Melvin latar sig.. 
266744-88
Gullunge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0