Det är inte regn som faller..

Gash va KANONFINT väder det är idag! :D man blir alldeles lycklig inom sig! :)
Solen skiner, lagom varmt och fåglarna kvittrar! <3 Är våren redan här?

266744-91

Ska kanske egentligen inte sitta här, men jag tänkte bara titta in en sväng and see how yaa doin... ;)
Om en halvtimme kommer min äldsta storebror med Cam, trevligt.. :) Sen ska Anna och Emma titta förbi en sväng också. KUL! :D BOKA RESAN! :D

Till en mindre rolig sak..jag har fått jätteont i min ena arm... :( vet inte vad jag har gjort, kan knappt röra den förens det hugger till i den..min mamma påstår det värsta att det ska vara nån ledsjukdom, hehe men hon menar nog inte allvar för så illa är det inte, men det är inte särskilt trevligt när det gör ont stup i kvarten.. :O Aja hoppas på att det går över inom en snar framtid iaf! :P

Nej nu ska min bror till gymmet och pumpa och själv ska man kila ned till köket och äta lite vegetariskt, GOTT I know.. :D 

Ha're gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0