Finally home.

Hej igen! :D
Nu har öppet hus varit..kom hem för ungefär en timme sedan dvs, runt 21.30.. :P
Blev inte så tråkigt som jag väntat mig att det skulle bli.. :)
Först fick jag, Fredrik och Alex hämta "Djurgymnasiet" tröjor eftersom ALLA var tvugna att ha en, ni vet det kallas reklam.. :P Flummade oss med att jag nästintill blev tvungen att välja en UTAN luva, som såg helt miffad ut medans grabbarna lyckligtvis nog hade haffat åt sig de två sista med luvor, men jag fick välja: En REN utan luva, ELLER en smutsig MED luva..? Hmm klart man väljer den smutsiga! :P

Sen innan allt folk kom fick vi lite uppgifter, jag och Alex fick hedersuppdraget att dela ut pennor till folk som skulle fylla i blanketter, vi funderad ett tag på om vi skulle göra "Penn-regn" så vi slapp springa runt och dela ut, men vi tänkte: "äsch nu ska vi för en gångs skull göra ett bra intryck!" så vi gjorde det, men sista gången fick Fredrik ta min plats för jag skyllde på att jag hjälpt honom med en massa arbeten, yees alltid bra som försvar! :P
Och VET ni vem som var på informationen med sin son i skolan? JO självaste Nanna Grönvall, inte lite coolt där! :P

Middagspaus med pizza, egentligen var det en halv var men jag som alltid är så snäll skänkte min halva till pojkarna, för jag valde att äta en egen köpt sallad istället, ok mobba mig för min sundhet gör det! :P
Sen har vi stått för det mesta inne i djurparksprofil rummet och tittat på när treorna svarat på alla frågor, haha lazy vi är men vi ägnade oss åt att skjuta pilar på en rådjursfrigolit.. :P
Sen busade vi med treorna, Jenny, Lina och Carro sen var det en till tjej, riktigt roliga! :P Vi körde lite spel och var allmänt högljudda, inte undra på att ingen vågade sig in i vårt profilrum.. :) roligt.. :) spelet gick ut på att man skulle chansa på varandras personligheter med hjälp av kort, jag fick bl.a. "Romantisk", haha okej? undrar vem som tycker jag verkar vara det.. :P

Blev inte så tråkigt som jag hade trott, men visst var man trött när allt var slut, däckade ihop på roslagsbanan hem..haha kändes som alla satt och glodde på mig, började fundera ett tag på om jag blödde näsblod eller nått, eller varför alla stirra..? haha jaja..
Right måste också nämna Fredriks läskiga ögon idag, SVART linser, en i trean trodde han var "hög" eller nått.. xD

Nu ska jag snart sussa, måste bara snacka lite på msn.. :P

Tjingeling

266744-121

...Åhh jusste ni skulle sett Kalle när han ljög för en massa föräldrar och nya "elever" om ett kort:
"Ja här ser ni en bild på en flicka som hade turen att åka till Australien och jobba med schimpanser!"
Haha det var Ölands djurpark annars.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0