*Gäsp*

Aaaooohhh...så har denna dag gått...
Gissa vilken tid det är som gäller imorgon då? Inte så svårt att lista ut maybe, 5.00 of course.. :P Det är ett tufft liv när man går i en skola som ligger i Alingsås...erhmm jag menar Liljeholmen.. :)
Precis druckit te från min nya ENORMA te-kopp, gott var det! :D som alltid.. American idol var som vanligt underhållande med alla udda personer som trodde sig "kunna" sjunga, haha man gör inget annat än siter och gapar samt garvar lite mellan varven.. ;)
Längtar inte speciellt mycket till imorgon, simning med klassen, LIVRÄDDNING och allt, ok om det var lek eller BARA simning då hade jag lätt skojat runt, stänkt vatten, åkte vattenkana, lekt en smidig delfin..men asså livräddning, njaaa typ min största fasa, vem är det som ska räddas egentligen? Jag eller den där dockan? Blir nog jag som får skrika efter hjälp denna gång när jag kommer hamna under den tunga dockjäveln och sjunka till botten, damn it, aja wish me good luck people! ;)

266744-174

Men nu ska jag lägga mig och läsa skvaller, gissa hur glad jag blev när jag såg "Hänt Extra" ligga på bordet här hemma!? Typ lika glad som ett par föräldrar som för första gången ser sitt lilla barn gå själv på pottan..dålig jämförelse maybe men..you get it! :D
Men mina ögon protesterar tydligen med att svida och ha sig, fär se hur det går!

Ni får sova så gott!
Natti Natti..
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt, sov så gott! :)

2008-01-28 @ 22:50:12
Postat av: Anabanana :)

Tack, sov sött du med! :)

2008-01-28 @ 22:56:27
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0