Go'kväll

Jaha..så har torsdagen gått, vad ska man säga? Trist dag till största delen...Bara glidit runt i pyjamas och fick höra brorsans klagomål när han kom hem från skolan: "What? har du FORTFARANDE pyjamas på dig?"
Moha, vaddåra, bara för du vart och kämpat i skolan en hel dag..

266744-80
Jag gör som nallen, har pyjamas party all day long.. ;)

Vart på Friskis och registrerade mitt nya Friskis kort, lite jobbigt läge när de i receptionen var tvugna att ta kort på en, när man kom utifrån och såg ut som en röd tomat i fejset, men who cares anyway? :P ok jag..
Rikigt jobbigt pass var det, verkar som om min "toppform" försvunnit sen fjällen resan, för det kändes som man flåsade en hel del.. :O Men sällis hade man av Emma, Loppis och Mickis, trevliga filurer det där! :D
Blev hungrig som en gris efter det passet, all min energi var som bortbränd, så det blev hemfärd och mumsa i sig en delikat korvgratäng med potatismos som mamma tillagat, grymt..! :D

Nu ikväll har jag vart över en sväng till min andra Emma, tihii :) Synd bara att inte Anna kunde komma förbi, hon tjänar in lite cash på Kvantum, duktigt! :)
Emma och jag kollade på resor, vi har kommit fram till att vi vill satsa på Rhodos, få se vad som händer, LÄNGTAR det gör man iaf! :P Och det blir ju inte bättre när man ser alla underbara hotell och stränder, lovely..!
Sen snacka vi på, skrattade lite, och kollade på Sean-banan videon på youtube hundragånger om: "Köööött fiiii faaan!!" klockrent, I will show you! :P


Sean banan

Men nu mina kära vänner ska jag dricka upp mitt te och käka lite äpple, ska upp tidigt imorgon till skolan, ser fram emot att få träffa alla söta igen! :D

Och ÅH NEJ jag och Alex har INGENTING emot samhällskunskapsläraren:

Alex: ...but not today plus att I have no interest in meeting Emma by myself... :P
Jag: Haha OH you have SO much right, never face the enemy alone, jag tycker du ska gå hem, and then I'll come and rescue you tomorrow..! ;)
Alex: Good point el kaptain. We shall strike back when the tid is inne!
Jag: Yes sir, we will fight against the horrible beast, and hell yeah that vi kommer vinna and krossa henne apart..!" :P

Bra svenglish där!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0