Hejhopp!

Hej!
Skrev aldrig igår jag vet...men jag var helt död, that's why...
En tisdag med livräddning på Eriksdalsbadet, aldrig vart där, men det var fint..hrmm om man bortser från de sunkiga omklädningsrummen dåra.. :P yuuuuu...
Gick faktiskt prima på livräddningen, förutom att mitt "offer" Fredrik som spelade lik fick sig en törn i huvudet TVÅ gånger när jag av misstag råkade smashade in livbojen i skallen på han..awww.. :P
Sen var det en massa lek i vattenkanor, utomhus bubbelbassäng och jacuzzi med Alex, Jenny och Fredrik.. :) Vi jämförde varandra i vattnet, jag blev en Sellers sjöko, Alex blev en utter, Jenny en valross och Fredrik typ..ehh en blåval? haha dessa benämningar ska alltså jämföra hur vi rör oss i vattnet.. :P

image175
badet yaaoo..

På kvällen vart det ett gympapass på Friskis, var därför jag var helt utpumpad och inte orkade blogga, istället låg jag hemma i soffan och tittade på filmen: "Alla Älskar Alice" men hon som spelade Alice var jobbig, snacka om överimpulsiv människa..moha..

Idag då...började min morgon med en hårinpackning till mitt sönder klorade hår.. :)
Satt och sov hela bussresan till skolan, kändes inte bra att vara fullt medveten men inte kunna ha ögonen öppna på hela vägen.. :S
I skolan har vi inte haft en så jobbig dag, etologi fördjupning där vi fick kolla på en film från Discorery om en massa giftiga ormar, ödlor och spindlar, rikigt skrämmande faktiskt.. :O Säger bara: Aldrig Australien.. :P Elevstöd där jag, Fredrik och Alex drömde oss bort till Sydafrika, vi vill dit och rädda lejon.. ;) nån som vill med?

image176

Lunch, lasange, jag gjorde bort mig genom att härma mattanten "Nannys" garv när jag var helt omedvetande av att hon stod bakom mig.. :O Förlåt "Nanny" jag ska gottgöra dig med att sluta nalla brödskivor från "den privata" delen, håller väl mig till gymnasiets del då.. :P
Efter den trastiskt korta lunchen var det djurskydd med Veronica, undrar om hon försökte dölja något under sin enorma sjal hon hade runt halsen? :P vi spekulerade en del ja..
Har börjat jobba med KRAV, ska bli intressant, fick lära mig att ekologisk mjölk som vi köper inte endast är ekologisk mjölk utan blandat med vanlig..är det någon mer än jag som är liiite besviken? :P

Sista timmen hade vi projektarbete, jag och Alex var DUKTIGA! och jag menar det verkligen, vi var helt seriösa hela timmen, nästan iaf.. :) fast självklart blev jag mobbad av honom när jag trodde en gammal världskarta, där sydamerika och Afrika nästan satt ihop med varandra var dagens världkarta, men ursäkta då jag kollade väl inte så noga.. :P

Jenny och jag åkte roslagsbana hem, trevligt, smaskandes på lite banan och tuggummi! :D
Nee nu hinner jag inte skriva nå mer, ska plugga lite på provet vi har tills imorgon, vill inte.. :(

Pusshej..

Kommentarer
Postat av: jessica

går du också på friskis?:) då måste jag smyga på dig

2008-01-30 @ 20:41:10
Postat av: Anabanana :D

Jepp..! :) Hehe gör så! :P

2008-01-30 @ 21:25:35
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0