Home sweet home

Ompa ompa everyone..

Har ALDRIG i hela mitt liv varit hemma såhär tidigt från gymnasiet! Klockan är fanimej bara 13.30! :O Hela dagen på sig att hitta på skoj juu! ;D Anledningen är att jag idag skippade simningen pga av...jaa ni kanske kan gissa? :P
Fast jag hade ärligt talat sett fram emot simningen, att plaska runt och leka lite i vattnet..det kan man inte tacka nej till! ;P Fast som tur har man en chans kvar next week.. :) då jäklar ska ni få se vem som är sälen i vattnet! :P Haha..

Trevligt trevligt att träffa gullisarna idag..! :) Dessutom var det inte LITE skönt att endast ha två chill ämnen, nämligen djurhållning i park där vi som vanligt ägnade oss åt att kolla på en film där de överdoserade de stackars djuren med "knark-pilar"...sen hade vi även en ny kurs idag som heter "Projektarbete" verkar lite småknivigt men det fixar vi, så ambitiösa som vi är i våran lilla klass, oja..! ;)

Lunch, bakad potatis med någon röra till, mkt GOTT! :D Fast jag blev ganska så besviken när de slutat servera mina sk. "kräk-bröd", nuttii vart är dom!? :( Jag, Mona, Jenny, Alex, Anneli och Fredrik trängde ihop oss på det minsta bordet vi kunde hitta i hela matsalen.. :P men det gick trots allt, några fick dumpa sina brickor, men who cares! :P

Åkte hem all by myself (som Anneli btw sjungit på hela dagen) var tvungen att ta "betongbanan", eller rättare sagt roslagsbanan för mina bussar hade inte börjat gå ännu, men det gjorde inget jag var glad endå! ;) Satt där och lyssnade på musik och försökte se smart ut med en punkt.se tidning framför näsan, dock så läste jag inget bläddrade bara igenom och försökte som sagt att se "smart" ut...Fast JO mitt horoskop var en självklarhet att läsa, stod något om att folk kan tycka att jag är för "dominerande", gash not good... :O  
Gjorde dessutom (som alltid) bort mig när jag inte märkte att konduktören kom för att kolla kortet, satt där i min egna värld..plötligt märkte jag att någon stod framför mig, kastade upp väskan och fumlade fram kortet, måste sett jäkligt kul ut med mina snabba och okontrollerade ryck, haha, han bara kollade på mig och flinade.. :O

Sen fick jag även stå och frysa i en kvart i väntan på bussen, ohh no, bad memories, snön bara yrde upp i fejset, ni kan gissa hur överlycklig jag blidde när bussen finally åkte in till station..! :D Såg inga famous people heller på varken bussen eller roslagsbanan, lite trist.. :(

Åhh jag glömde helt bort att berätta min flashbacks upplevelse när tåget åkte förbi min gamla barndoms hood i Hägernäs...såg ankorna i dammen som ligger i rönningeby, meeh de ankorna brukade ju jag, bror, mamma och pappa mata med brödsmulor när vi var små..härliga minnen!

266744-118

Ikväll blir det ÄNTLIGEN ridning, var längesen nu, har inte kunnat rida pga att vi alltid slutat för sent, men nu så! :D
Kanske satsar på ett Friskis pass också, får se.. :)

Och en sak till: DET SNÖAR! :D vinterlandskap utanför fönstret, HÄRLIGT!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0