Hopp&skutt

266744-90

Vårt lilla kvällsfika idag var inte att leka med, mycket mumsigt...trots mammas klagomål på viktväktar kakan blev hon trots allt ganska nöjd med resultatet..men som jag sagt tidigare I LOVE IT! :D Dessutom behöver man inte känna lika dåligt samvete när man äter denna som om det vore en riktig kladdkaka som det typ dryper socker om, denna innehåller bara nån matsked farinsocker, mkt good for tha hälsa..! :)

Kollat (nördigt nog) på "Stjärnorna på slottet" och jag kom fram till att jag diggar Peter Stormare, härlig snubbe: "Meehh jag vill OCKSÅ ha hans nummer..!" haha oja...
Tänkte kolla på Sagan om konungens återkomst också, men jag hann dricka upp teet och säga: "GUD va blåa ögon Frodo har! Det MÅSTE bara vara linser!?" innan jag stängde av i princip för ingen ville hålla mig sällis.. :P

Busat med min katt Moa, haha grymt kul, hade en laserstråle som jag lös med, hon vart som skogstokig, nästan hypnotiserad av den där laserpunkten som flög runt på väggar och golv, söööt! :D Dessutom blev min andra katt Melvin helt till sig och välte ned min brors kaktus på golvet, så han har fått sopa golv såhär på sena kvällen..:P Och jag har fått en DUM finne på hakan, hate it...ALLTID på hakan av alla ställen, why not bakom örat? :P bara en önsketanke..

Imorgon kommer det bli en hektisk dag, min brorsa kommer med Cameron, jag ska till stallet, jag ska plugga, gå på Friskis, samt boka resa med Emma och Anna.. :) halleluja wish me good luck! :P

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: malin

GE MIG RECEPTET! ;D

2008-01-13 @ 00:59:11
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Hehe OJA jag kan skriva det till diiig! :D:D

2008-01-13 @ 09:38:07
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0