I dag kvar..

Tjo!
Vilken härlig Lördag! Känns som att det är vår, solen skiner och himlen är alldeles blå! :D Vaknade klockan 7.00 imorse och kunde inte tro mina ögon när jag kollade ut på den underbart fina himlen.. :) Känns som våren kommer tidigt i år..hope so!

Mamma var en ängel som skjutsade mig till och från Friskis imorse..hade inte orkat ta bussen, you can never trust a bus in "berga", kommer ihåg en gång när jag och Emma skulle till Friskis och bussen var försenad med tjugo minuter, snacka om att vi fick kuta in till Friskis när den väl nått slutmålet, dessutom kom vi försent in till uppvärmningen..haha en händelse man helst inte vill göra om.. :P
Kände mig lite trött på passet idag och min mun torkade av någon anledning ständigt igen så jag var tvungen att ta drickpauser ofta, kändes lite jobbigt eftersom det var rättså fullt med folk och jag skulle ta mig fram till min flaska när alla hoppade och for runt som tokar över salen.. :P men det funka..! Slutlåten på passet var: "Bara sport bara massor utav sport!" ni vet signatur melodin till radiosporten, haha taggad blev man! :P

Nu är jag hemma och har nyss upptäckt att jag fått två blåmärken på ett och samma lår, ömmar som bara den, vet inte vad jag har gjort, man får ju bara hoppas att min "Fobi-verkstad" om sjukdomar inte kommer igång.. :O men nää skärp dig nu "banana"!
Snart ska vi äta lite risgrynsgröt så I better hurry up..! 

Och vet ni en sak, imorgon ska jag kanske boka biljetter till Winnerbäcks konsert på Zinkens IP i sommar, åhh vad jag vill gå! :D Min bror ska nämligen gå och jag kommer DÖ av avundsjuka om inte jag också går.. ;)
Tänk och stå på Winnerbäcks konsert och sjunga med i hans underbart vackra låtar, man kommer ju både skratta och gråta av lycka.. :') 

Nu ska min pappa dammsuga rummet, bäst att utrymma lokalen.. :P
Imorgon = 18 år! :D Yeeees..!

Pussiluss

266744-148

266744-147
Min katt Melvin ute och busar, här sitter han i vårt miniatyr äppelträd.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0