Inga ideer...om en överskrift..

Hej pluttar!

Precis kommit hem från ett pass på Friskis och svettis, jobbigt, men ni vet det är alltid en härlig känsla efteråt.. :) känns som man har vart duktig liksom.. ;) Emma och jag kände oss dock lite loja, när ledaren hoppade fram och tillbaka som ett ende stort energi knippe.. :) men med liite ork i kroppen kämpade vi oss igenom medel gympan.. :) Och INDIANEN var där idag också, haha, men han pallade bara halva passet, antar att han skulle hem till sin totempåle och laga gryta över öppen eld och dansa runt och sjunga: Huggashacka, huggashacka..!
Och min trogna träningskompis Emma åker till fjällen imorrn, lyllo men det blir lite tomt utan henne i Friskis hallarna, hihi, men ha det så bra vännen! :D

Igår kväll var jag btw hos den andra Emma där även Anna och Hille var... :) treevligt med lite old school..
Kollade på let's dance (där vi röstade som galningar på Danny och co) läste blaskor, skrattade åt allt och alla och lite sånt najs som man kan hitta på, på en fredagskväll.. :) Dessutom blev det en massa härliga missförstånd och oseriösa samtal som vanligt.

(Hille tar upp en godis som smakar melon från godispåsen)
Anna: "De där är favoriterna, de är så himla goda!" 
Jag: "Åhh de där "melonerna" smakar så himla gott!"

Emma börjar asflabba, medan jag till en början inte fattar någonting.. men sen blev det funny..! :D
Och Daniel Da silvas hatt, HAHA dagens grej alltså..! xD
Sen spelade vi TP, Emma vann efter en hård match, de två Annorna kom sist, damn it, men näst gång då jäklar! :D
Anna och jag kokade te och sörplade på det medan de andra två inte fattade vinken med att dricka te, nähä men synd.. :P Roibos te for life säger jag bara! :D

Men en trevlig kväll..! :D

Nu ska jag plugga lite.. :S oh snart blir det food time..mums
Senare ska man troligtvis till stallet och mysa med Love..fast jag funderar på att säga ifrån pga allt skolarbete.. :(
Fååår se..

Pussiluss.. 

266744-110
Och nu ni! Resan till Rhodos stad är säkrad! Har betalt in startavgiften, så nu är det ingen återvändo!
 Yiihuuu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0