Ingen lust..

Hej! :D
Sitter här i en av skolans urttrista datasalar och skriver lite.. :P
Har slutat för en halvtimme sen men jag, Fredrik och Alex ska stanna efter skolan för vi blev erbjudna att stå på skolans öppet hus som de ska ha idag..enda anledningen till att vi tackar ja är att man får pizza, choklad och biobiljetter, haha, men nu i efterhand kan man inte göra annat än ångra sig..jag menar vara HÄR till klockan 20.00? På en onsdag (Lill-Lördag) och allt, njaa wrong decision.. :O
Precis vart till konsum här intill och inhandlat lite mellis och Läkerol giants med salvia smak, mums..sånna jag ALLTID tigger av Jenny, but know I have my own! :)

Haft nationella prov idag i matte.....
Vad ska man säga, total flopp kanske? nee men jag har seriöst ingen aning om hur det kommer att gå, men jag antar att det INTE går bra som vanligt...ibland fattar jag inte vinken av att lära sig matte som man ALDRIG kommer ha användning av och dessutom är helt ologiskt.. :S Suck..
Haft dötrist engelska där jag, Alex och Rose babblade om en massa olika städer och sjöng på Dannys låt "Tokyo" hihi.. Lunch, klanten Alex hade sönder Jennys stackars skåp..aww puttinutti skåpet stackars den.. :(   
De flesta sprang till lunchen för att komma före de hypertröga A-klassarna men jag orkade inte dels pga att mina örhängen ständigt ploppade ut men också för min jädra träningsvärk (från gårdagen yaa know).. :P
Blev besviken när den lovande "blandpajen med bönsalsa" var slut.. :( istället fick man gluffsa i sig översaltad "risröra", men jag gillade det som vanligt, här är man inte kräsen.. :P

Sista ämnet djurhållning i park (höll på att skriva "djurhållning i klass") såg på en KORT film om en elefantunge, sööt, alla satt såhär: "Awwwww, åååhhhh..!"
Jusste höll på att glömma att jag å Alex var på elevråds kickoff, men twister spelet hade de glömt i Norge så vi spelade "picturnary", eller hur det nu stavas, ingen höjdare på engelsk stavning.. :O men det var väl lite småkul, fast vårt lag sög.. :P

Nu är det strax samling inför "Öppet hus" ska bli SÅ kul att se alla skrämda 92:er... :D mohaha, men jag ska vara snäll, loooovar! :D 

Jusste en sorlig sak, en av mina favourite "gayguys" Heath Ledger (för han spelade i brokeback mountain) har dött...kan inte tro det jag hör! :( Denna talangfulla 28 åring bara borta, ofattbart...så hemskt... :( Blir Heath ledger maraton med hans filmer at my house någon dag som minne.. :')

image120
Vila i frid..

Och suck..min bror: "Heath Ledger, vem är det??? Aldrig hört talas om??"
Bra...

Kommentarer
Postat av: natta

usch , visst är det hemskt ! :/

2008-01-23 @ 15:28:38
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Kicki Danielsson

new infatuation? ;)

2008-01-23 @ 18:48:50
Postat av: Anabanana :D

Natta: Aaa usch man blir riktigt ledsen.. :(
Kicki: Haha jag vet inte rikigt vad det där ordet (infatuation) betyder, tell me! :P

2008-01-23 @ 21:49:17
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0