Inget speciellt..

Jaaa..vad har man nu gjort den första dagen på år 2008?
Hmm jag kan kort och gott säga att jag inte gjort ett skit.. :P Om man endå ska sammafatta dagen lite kort blir det väl nått såhär:

- Sovit
- Lyssnat på musik
- Dregglat i godisskålen, utan att ta något (ni vet mitt NYÅRSLÖFTE)
- Borstat min katt Melvins ovårdade päls, efteråt såg min tröja ut som en maskerad dräkt, efter alla hårtussar som fastnat..fint.. :) men huvudsaken var att pojken min blev glad..
- "Tittat" på Punk't, missade hälften eftersom jag halvsov på min gosedjurs katt.. 
- Ätit upp sista smörgåstårtan med familjen, ojaa.. 

Och vad man gör just nu? Tjaaa letar lite recept till en efterätt vi ska göra imorrn till mamma, hon fyller ju år imorgon och då ska vi göra en hejdundrans fin middag var det tänkt..födelsedagspresent vill hon inte ha, hur mkt jag en tjatar så får jag endå som svar: "Nej men det är ingenting att fira, jag fyller ju inte ens jämnt, eller förresten jag fyller inte mera år längre.." hehe sure mami, du måste inse sanningen.. :P få se hittar kanske på nått endå..

Hoppas innerligt att det går någon bra film ikväll, känns som jag behöver det right know: En film och en kopp te med "japanska" plommon till, det skulle sitta fin fint.. :D

Ha en bra kväll people! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0