Ledbruten

Herregud vilken kväll... :O
Ni kommer väl ihåg att jag sa att jag ÄNTLIGEN hann till ridningen för jag slutade så pass tidigt, jomen det höll inte på att sluta lika bra...
Min snälla pappa hade nämligen erbjudit sig skjuts till stallet, YES tänkte jag, komma i tid + slippa gå i snövädret!
Han backar ut bilen fran garaget men stiger plötsligt ut: "Anna, jag kan inte skjutsa dig, det är punka på ena hjulet..!" FAAAN, en kvart innan uppropet, jag tar mitt pick och pack och kutar i panik till stallet med en tanke i skallen: "JAG MÅSTE HINNA!" flåsar och pulsar som en galen ren i snön, traumatisk upplevelse må jag säga, kom fram PRECIS i tid! :D Sen att man fick den värsta ponnyn i hela stallet (Chief) det struntade jag i.. :P
Alla i gruppen var förvånade över att se mig, tihiii kan förstå det.. :P Men lektionen gick sådär med en lite bångstyrig Chief, aja kan skylla på att man är ringrostig...

Efter var det till att trycka in en banan i käften för att få energi till nästa aktivitet nämligen ett medelpass på Friskis, åååhh min kropp dog totalt, blev dessutom kallad för "hurtbullen" av Amanda.. :P haha..
När jag kom hem på kvällen var min kropp helt död verkligen ingen kraft at all, så jag har legat och degat framför TV:en hela kvällen och SÅ mkt köttfärssås och spaghetti har jag nog aldrig ätit...Tittat på filmen "Vingar och glas" med bla. Alexander skarsgård, han är söt.. ;)

Och min bror har varit duktigt och mönstrat idag..stolt systeryster.. :D
Haha och gud va han hade roligt åt min "kuta-till-stallet-händelse" :
"Hahaha jag kan verkligen se det framför mig när du springer som en galning!"

Nu ska jag sooova..ska bli SÅ skönt..! :D

Många godnatt pussar

266744-119
Snälla nån, skruva upp mig..! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0