Lite sorgligt men vad gör man..?

NYTT ÅR, NYA TAG! :D
Men grannarna håller fortfarande på att smälla raketer även fast klockan är 14.30 idag den 1 januari 2008, jag menar SLÄPP det nu.. :P Men de kanske vaknade upp nu och ba: "What!? Vi måste somnat, hell, dags och FIRA!"

266744-27

Och jag har tagit en bild på det nya året och tror det eller ej men det SNÖAR! :D Lite för sent bara, men mys!
Idag har jag bara LATAT mig rent utsagt, mina ögon har vart trötta, inte kroppen (förutom lite träningsvärk från Friskisen) utan bara min förbannade ögon, som sved och hade sig..Men nu har jag vilat, so I'm back on track!

Ska snart äta lite risgrynsgröt, mumma..

Igår hade man det trevligt, åt först en äkta familje-nyårsmiddag hemma, jag och mamma la ned mkt tid med maten, gissa om den blev kanongod, jadåå! :D Pappa häpnade ;)
Gick dock inte så bra för mig att tända ljusen, tror de var tolv ljus och jag använde TOLV tändstickor, bra där, måste träna min "tända-ljus-teknik".. :O
Men maten bestod av: Förrätt, rostat bröd men skagenröra, lax och avocado, varmrätt (eller den var kall, men anyway), smörgåstårta, ett MÅSTE på nyårsafton, dundergod..! Sen såklart efterrätt som var grädde/kesella jordgubb och lime med kiwi, blåbär och krossade havreflarn..Ärligt låter inte det gott? ;)

266744-22
Vår smörgåstårta..vi borde öppna en cateringsfirma för våra skapelser..!

Sen kom "Jempa", vi gick to da Hillgrens house klockan 22 kanske, vi skrattade ganska mkt på vägen dit, så folk trodde väl att vi var fulla eller nått, men icke.. :P
Träffade en massa roliga pysar där som: Daniel, Kalle, Hille himself, Alex och Emil, fast de två sistnämnde drog rättså snabbt,.. :P Sen var de en massa 88:er som hade en hjärna på dagisnivå när de sjöng allsång till "Piff och Puff räddningspatrullen" ååså vidare, men det var skoj.. :P 
Vi spela lite biljard, men jag var så dålig så jag gav upp.. :P Innan tolvslaget gick vi ända upp till Hacksta backen (där men ser enda till globen, dee ni) och kollade på alla folk som smällde raketer som galningar..mkt "rogivande"..haha men det var faktiskt häftigt..sen tvingade vi oss själva att berätta våra nyårslöften, inte för nån tog särskilt seriöst på'ett men..:P Andra ramlade ju i leran.. xD
Höll på att förfrysa ett antal kroppsdelar också, men det gick priiima.. =)

Dessutom var man inga bra på att dricka herrljungas champange, spottade ut hälften i slasken efter en skratt attack..och lite på golvet, sorry där... :S:P
Hem vid 2.45, min snälla mamma kom för att möta mig, tur det för jag mötte en skitläskig kille som var aspackad.. :O Jag gick och tänkte: "OK, snälla, hoppa inte på mig nu..." men han var snäll.. =) han vinglade bara ner i diket...
Bums i säng, nej förresten så löste jag lite korsord, vilken normal människa gör det klockan 3.30 på nyårsafton liksom..? :P

Men KUL, jaha, nu ska man sträcka lite på benen.. =)

Pusshej på er alla..   

Och jaa...Jag måste bara lägga ut en bild på min bror som var till ett ställe där det var kostymstvång, jag menar det är inte ofta man ser honom i kostym så därför bjuder jag på den här bilden..(han kommer förmodligen döda mig men, värt att ta risken ibland).. :

266744-15

Sorry brothaaa.. :O:P och nej jag vet, vi är INTE lika.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0