Mammas speciella dag.. =)

Heeej...
Mjoo idag har det inte hänt nått speciellt, men imorrn satsar jag på Täby, får se hur jag gör, behöver EGENTLIGEN spara mina pengar, men några billiga köp kan inte göra någon större skillnad...? Hoppas jag på, men man vet aldrig med mig när jag är ute i shoppingsvängarna.. :O
Sitter här och är hungrig, ganska underligt för det är nämligen första gången jag är det idag..av någon anledning har jag inte vart sugen på mat alls idag, jag snarare tvingade i mig lite frulle och sen lite svampsoppa till lunch...Började ett tag bli rädd att jag skulle bli magsjuk, eftersom det är så många på min mammas jobb som är det, men tydligen så var det inte fallet, thank god for that.. :)

Idag har jag faktiskt storstädat mitt rum duktig som jag är! :D Blev riktigt nöjd med slutreslutatet, nu kan man iaf sitta på min stol utan att ha högar med kläder under rumpan.. xP dammade, dammsög och la dessutom undan en massa krims krams som bara låg och "inte gjorde nån nytta".. :) Även garderoben fick sig en genomkörare så nu har man blitt av med ganska mkt kläder, typ ekar i garderoben, ojaa ännu en anledning till mitt shopping hysteri... *nickar på huvudet*.. :)

266744-53
Ok, så här mkt kanske jag inte ska shoppa men..

Jag och mamma var nyss ute och tog oss en promenad, trevligt, men snacka om att det var halt ute.. :O Mamma gick på som ett ånglok medan jag var som bambi på hal is och halkade stup i kvarten, blev ganska irriterande på mig själv efter att tag: "Men dumma dig Anna, SLUTA halka, GÅ FRAMÅT!".. :P Att de aldrig kan grusa vägarna runt vårt lilla område, fy skäms..

En sak som är lite jobbigt just nu: VÅR JULSKINKA ÄR SLUT! :O Lite deperimerande, katterna fick de sista bitarna..men that's life, får vänta ett år till då..

266744-54
Farväl julskinkan, see ya next year.. :'(

Och JA min underbara mamma fyller år idag! <3 (är lite schysst mot henne och inte berätta hur "mkt" hon fyller, hehe :P) Vi har firat henne med röda rosor, en bok om greklands alla öar (han har lite utomlands mani..:P), och fyra trisslotter, men inte kunde "svenska spel" ge henne någon vinst helller, usch va taskigt.. :P
Dessutom ska jag, pappa och bror (om han nu ställer upp den latisen) göra en kina inspirerad middag till mammsing..och ja den där efterrätten...hmm det skulle blivit en äppelpaj, men det slutade med att vi köpte en färdig glasstårta, men som sagt: Vi gillare! :D

(Bilder kommer)

Nu ska jag inte sitta och tråka ut er mera.. :P 

Ha det bra pysar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0