Meaning

Åhh nej va kvällen har gått snabbt... :S Måste gå och lägga mig NU egentligen för att inte bli som en inpackad zombie imorgon igen.. :P Blev jätteglad när jag fick mess av jannesson ikväll om att snacka skit med henne och Anna på Fredag, sounds good to me! :D Måste ju redan nu börja planera inför Rhodos yaaknow..

Tänkte ta mig en kvällspromenad ikväll, men det blev självklart inte av, istället degade man upp sig i soffan med mammsen och tittade på inspelade idrottsgalan som hon inte sett, blev en favorit i repris när Rehnborg dansad loss på scenen och Zlatan tog emot jerringpriset..Mamma däremot var mer intresserad av Settman och hans tokigheter: "Åhh han är SÅ himla charmig, lyssna Anna på det här! (paus när han drar en vits)..........HAHA!! Han är så tokiiiig!"

Och bror min har busat skiten ur min stackars katt Moa med den där laserpennan, hon for runt som en skadeskjuten iller i huset och hoppade efter laser punkten, herregud hon har nu fått men för livet och sitter nu mitt på mattan i hallen och letar förbryllat efter den försvunna pricken..aww lilla gumman.. ;)

Nääää det här funkar inte, nu ska jag sussa och ligga och bläddra bland alla tänkbara radiostationer innan jag tillslut, eller rättare sagt, FÖRHOPPNINGSVIS somnar.. :)
Imorgon är det en tung dag då man börjar 8-16.30, världen är bra orättvis..

Puss och godnatt..

266744-106

Kommentarer
Postat av: Optimus Prime

I do not have a heart but why would you care. I´m a lonely piece of metal constantly surrounded by euphoria. Will I ever have the same feeling, will I ever be intoxicated only by standing next to you, probably not... I do not have a heart, I don´t have a odour, I´m just a piece of metal constantly fighting for those who can...

2008-01-16 @ 23:59:13
Postat av: Anabanana

ojdå... :(

2008-01-17 @ 11:02:58
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Drunken Sailor

Min skildring för Optimus Primes djupa sida:D

2008-01-17 @ 16:08:24
Postat av: Anabanana :D

Jomen det förstod jag ju.. ;)

2008-01-17 @ 19:38:51
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0