"Min penna gick sönder, oh no"

Jag har blivit ett psykfall på mindre än 9 timmar, det måste fan vara new world record.. :S
Är nämligen så att jag suttit och pluggat och ritat en massa djuranläggnings planscher ända sedan klockan 12 i förmiddags, mina ögon håller på att multna bort om jag ska vara helt ärlig.. :O men nu är jag strax färdig som tur är..! :) sen dog min kamera när jag skulle ta kort och lägga ut på bloggen hur hemskt det verkligen ser ut på mitt golv right know med papper, lim, pennor och sudd, gaash... :P

266744-113

Har gått en promenad idag, själv, med musiken of course, gjorde även bort mig när jag såg en "groda "hoppa" på marken utanför ett hus. Stannade upp och kollade för SJÄLVKLART vill man se den hoppa igen.. :P Stod där och studerade den i minst fem minuter och väntade på det JÄKLA hoppet..blahablaha..sen började det blåsa och då märkte jag: Det var ingen groda det var ETT LÖV! xD haha seghuvud man är..

Aja, ikväll blir det inte mycket till att göra, för imorgon är det skola igen, damn va helgerna går fort, jag gillar det inte.. :P Ska plugga lite till nu innan min rygg brakar ihop helt.. :P Ni vet mitt golv är ingen dröm att sitta på direkt, eller förresten säg nått golv som är?

Blir väl till och bränna sig på tungan lite ikväll också med en kopp te, mitt starkaste beroende, TE.. :P man kan ju bara jubla och applådera att det inte är något annat iaf..finns värre beronde yaa know.. :P mums på te..

Ha en bra kväll allesammans..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0