Mors lilla latunge..

Så sitter man här igen med en tom tekopp bredvid sig och stirrar in i den alltid lika intressanta data skärmen.. :P 
Känner mig helt beige om jag ska vara ärlig, trött och med en påbörjande träningsvärk i nacke och rygg, too many rygglyft at gympan idag alltså.. :S Hmm...

Blev tråkigt nog inget stallet idag, blev tvungen att pluggish a little bit..så nu har jag varit jätteduktigt och pluggat djurhållning i park i...hmm, vad bli det...i 4 timmar tror jag, shit man börjar snart känna sittsåren i baken av den här "träiga" datastolen.. :P så snart måste jag ta mig en bensträckare.. :)

Vart dötrist väder idag, regn, regn, regn och åter regn, finns det något stopp på himlens eviga gråtande? Dessutom har det blåst så man ett tag funderade på om taket skulle klara pressen eller flyga av huset, men än så länge ligger det kvar! ;D haha lucky us..

Blev ett litet kortis inlägg, men jag kände att jag var i behov att skriva blogg lite, men nu ska ja gå ned och hjälpa mamma med maten, blir någon räkpasta har jag hört rykten om.. :P Räkor is not my favorite men det duger fint.. :)
Papi är och hämtar bror från jobbet, JA snart får man någon att busa med! :D

Men nu måste jag ställa in koppen som står och glöms bort här bredvid mig i diskmaskinen.. where it belongs..

Ha en go Lördag! :D because I will..

266744-111
Bara älskar bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0