På lektion

Tjo! :D Sitter här i datasalen, näst sista ämnet innan vi slutar och får HELG! :D
Just nu har vi NV, sitter och skriver om människans kroppsspråk, väldigt intressant faktiskt, fast det där "parningssignalerna" var möjligtvis lite väl överdrivna.. :P haha.. Fredrik sitter bredvid och svär åt att "datorn" vinner över honom på något spel på hamsterpaj, mohaha, mkt han gör och han ska vara i min "grupp" .. :P men det är lungt för den här gången, det är ju endå fredag, jag bjussar på den! :)

Slutar om 10 minuter, sen ska vi ja estetisk verksamhet, känner mig inte så jätte taggad att fortsätta måla min misslyckade Picasso skapelse.. :P men I will do the bästa av situationen.. :) *nickar*
Måste bara berätta att vi idag fick se en HEMSK film på sällskapsdjur, om galna kosjukan, jag säger bara USCH, nästan så man vill bli vegetarian efter det inslaget.. :O Dels så var det äckliga bilder med inälvor och kohuvuden, sen handlade det också om människor som smittats av dett dödliga virus och bara tynat bort, eftersom deras hjärna blev till en enda "tvättsvamp" läskigt...dessutom är man så himla nojig att man själv ska få den.. :O Hjälp det känns som min hjärna tynar ihop right know, hmm måste känna efter, tänk om jag har drabbats av......!! :O"  sån är jag, men nu slutar vi tänka negativt.. :P
Denna film bidrog till att jag var tvungen att äta vegetarisk lunch idag med omelett och pesto-keso, var jättegott men min majs som jag plockat på mig var ingen succe, kändes som de hade dränkt den i rutten smör.. :O De andra tyckte tydligen inte om maten, sen fick man höra av de trevliga pojkarna Fredrik och Alex att man var äcklig bara för att jag gillade brödet med oliver i.. :P Aja de för tycka som de vill...

Jag höll dessutom på att bli utelåst av Jenny och Fredrik, dummungar...
Sen har vi kört lite armbrytning, Fredrik, Alex, Rose, Jenny och jag, min arm är just nu helt utmärglad..
Och en sista sak som är rolig, den "vita kinesflickan" är kär i Alex! HAHA.. XD

Men nu har vi slutat, ska ha lite rast nu..! :D
Men vi hörs!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det imorn du fyller år ? :P
isåfall grattis i förskott , ha en kul helg

2008-01-18 @ 16:29:26
Postat av: Anabanana :D

Jag vet inte riktigt vem du är men.. :P hehe..
Jag fyller inte år imorgon utan nästa söndag, men bra gissat! ;D Tack! Ha en kul helg du med!

2008-01-18 @ 19:11:30
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0