Piggelin

Godmorgon...

Hoppas alla har sussat gott inatt, det har iaf jag, men inga drömmar this time.. :(
Idag har jag gått upp jättetidigt, eller inte om man jämför med gårdagens klockan 5 men då var det skola...idag har jag faktsikt gått upp 8, lite förvånad över mig själv faktiskt..men vill man ha hela dagen på sig så vill man.. :)
Men om jag ska vara seriös så är anledningen till min tidiga "uppgång" för att jag ville ha sällskap och äta frukost med mamma och Erik som var uppe tidigt (min bror ska nämligen jobba och mamma är snäll och skjutsar).
GOD frulle men mammas hembakta bröd, salami, keso och ruccola och lite apelsinjuice på det, can it be any better? :P
Min bror däremot var inte lika förtjust i vårt lilla bröd förråd, han tyckte att det var alldeles för "torra" bröd vi hade, men mamma försvarade sig och slängde ut: "Bara de inte är mögliga går det väl att äta? Eller?"
Totally agree..

Nu sitter jag här ensam, de andra två har åkt iväg mot centrum...har ont i magen, bläää, har legat ner och vilat en stund och det gick faktiskt över, någorlunda iaf...TRIST väder ute, jag som hade tänkt att ta mig en promenad runt hästhagarna eller nått..men jag får se...
Jag och mamma hade tänkt åka in en sväng till stan eller Kista, men det verkar inte bli av, jag måste btw spara mina pengar så jag har råd med resan till Grekland  sommar.. :) så nu har jag gjort en egen liten sparkassa här hemma, där de ligger i tryggt förvar..! :D får se hur länge jag kan motstå frestelsen av de där pengarna.. :O 

Men nu ska jag kila iväg och borsta tänderna, börjar bli lite ofräscht med den gamla frukostsmaken i munnen nu.. :P Bäst att borsta bort de elaka tandtrollen, ojaa...

Have a nice day people..!

266744-85
15 dagar kvar tills man fyller 18 år!! Nedräkningen fortsätter...

Åhh jusste nån som såg Let's dance igår?? Haha jaa jag är kanske nördig men so what? xD
Jag gilla're iaf...and Danny was goooood...! ;) Fast efter honom tröttna jag liksom lite, men vad har hänt med pojkens hår?? Ser ut som han ramlat ned i en hink med extra strong blekningsmedel, hmm i don't like.. :S
Och bonden, han är skön..! :D

Btw så sitter jag och lyssnar på gamla 90-tal klassiker på youtube, hehe man får ju riktiga flashbacks från lågstadie discona.. xD För tillfälligt lyssnar jag på Come on over, med Christina Aguilera..man vill ju inte göra annat än dansa.. xP

All I want is you
Come over here baby
All I want is you
You know you make me go crazy
All I want is you
Now baby don't be shy youd better cross the line
I wanna love you right cuz all I want is you
Come on over, come on over baby
Come on over, come on over baby


Hehee..ok nu räcker det...
over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0