Sent I know..

Åhh nej jag har inte kunnat skriva idag.. :( haft så mycket att göra...men har kommer en liten snabbresume av dagen:

Försov mig med EN TIMME! :O Pappa väckte mig, fan fan fan HUR kan man vara så klantig att ignorera klockan!? :S Jaja lyckades gjorde man..
Stod upp och åt frukost, som inte bestod av mkt: välling och en mandarin som smakade illa..Plattade ner min hemska lugg som stod upp som värsta Elvis frillan, slängde på mig första bästa kläder, tryckte ned alla nödvändiga grejer till skolan i en väska och småsprang ut till bussen..trodde att jag missade den eftersom det "brände" förbi en buss precis när jag var 30 meter ifrån hållplasten, men lucky me att det var fel buss...

Halvsov den mestadelen av tiden på bussen, ryckte till när den plötsligt gjorde en tvärbromsning och släppte på några resenärer längst med vägen som hade haft oturen att hamna i en buss med motorstopp, jag som hade haft två säten för mig själv fick nu dela dem med en man som lukta rök..ingen höjdare men man måste ju vara lite trevlig.. :P

10 minuter försent till skolan, inte så farligt, men alltid lika pinsamt att komma in under en "dunder-seriös" matte genomgång.. :P matten gick btw illa som vanligt, satt mest och "försökte" räkna, men min koncentration var på noll..
Alex och jag pratade om våran film på rasten, haha, reklamen om Alziemer blir klockren: "Try the new alziemer gum!"  och att man ännu en gång ska göra bort sig med att inte veta vem den där jädra Janne Josefsson var: "Är inte det han med det blonda lockiga håret som pratar skånska?!" No no no Anabanana..

Gympa, badminton med RIKTIGA fjäderbollar, roligt men jag var troligtvis inte i min allra bästa form så mkt som jag sköt utanför banan: "Anna, försök att skjuta RAKT!" tihii..
Lunch, vegetarisk mousaka, gotteligott, vissa fick mer vissa fick lite och jag glömde tacka servitören för maten :O helsike, första gången något sådant sker... :P

NK efter lunch, Jean var lite oförberedd eller nått, för det var inte mkt vi kom fram till under den lektionen, förutom att han lekte konstnär på tavlan med luftballonger och hela köret, men en liten diskussion hann man med.. :)
Sista timmen hade vi estetisk verksamhet, jag började lite smått på min Picasso tavla, men jag fick dåligt tålamod när mina mått inte stämde, till slut fick det bli som det blev.. :) Funka utmärkt jue! :P Allas tavlor var jättefina, man blev ju grön av avund.. :P Hjälpte alex lite med hans "kvinna i slöja" som han btw funderar att döpa om till "Kvinnan under täcket" eftersom slöjan blev enorm, men den blir nog också fin.. :)

Åkte hem med Mona och Fredrik, trevligt, fast när de gått av höll jag på att glömma bort att jag satt på ett ropsten tåg och var tvungen att byta, kom på det i sista sekund och slängde mig ut från tåget, folk måste ju trott galet om mig, inte sant? :P Kom på rätt tåg och åkte vidare hemåt.. 
Var inte på bästa humör när jag kom hem eftersom jag hade missat danspasset på Friskis med Emma..min familj gjorde ALLT för att göra mig lite MER irriterad, haha såhär i efterhand skrattar man åt galenskapen.. :P
Jag blir bara less på vårat schema, man hinner inte med NÅN fritid.. :( men måste inse att det är livet, nothing to do about.. :O
Åkte endå till Friskis och körde ett medelpass mellan 19.30-20.30, skönt att få jobba lite med kroppen ;) hihi..
På kvällen har jag och pappa kollat på Bridget Jones dagbok som jag btw fick låna av våran snälla lärare Ebbe..:)
Mkt bra film med många skratt.. :D

Puss och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0