Shake what yaa mama gave yaa...

God förmiddag..!
Kände mig inte så väldans bra imorse, så idag är jag hemma från skolan, lite typiskt eftersom jag gjort klart mitt djuranläggnings arbete SÅ bra, men aja.. :S
Och ni kanske undrar om jag har drömt något inatt? OJA det kan man säga ja, en bit av drömmen kommer jag ihåg särskilt mycket...det var nämligen så att jag satt vid datorn och plötsligt kände jag att jag hade något stort på halsen..."Usch tänkte jag och pillrade bort den"...trodde först att det var en fästing men det odjuret var fan ENORMT! Var lika stor som en tennisboll och var alldeles blå, dessutom började den fälla ut ett par tunna vingar och fortsatte att flyga runt i rummet, självklart fick jag panik och skrek..."Ahhhh MAMMA, PAPPA kom och kolla!!!"
Yuck man bli äcklad.. Sen en del av drömmen var också en kille som hade BH på sig, men haha det tar vi inte upp här... :P

Har precis kollat klart på MTV-top 10 och druckit lite välling, men klantig som man är så spillde man lite över sin pyjamas, KLANT...men dagens top-10 var iaf "Beach" gissa om att jag fick lite sommar-08 feelings och dessutom blev jag lite inspirerad av några beach danser som man kanske kan ta upp på Rhodos i sommar, haha speciellt till The Thong Song... xP Imorgon är det exakt 5 månader kvar till jag, Anna och Emma är upp i luften on our way to Rhodos, kan inte fatta, shiet va vi kommer leva livet down there! :D

266744-115
På stranden med en drink i handen, jag säger bara Rhodos-08!

Men nu är det fortfarande skola och januari, ni vet tiden går inte snabbare.. :P
Ska försöka jobba lite på idrottsläxan nu, får se hur det går...sen på kvällen (If I feel better) ska jag ta mig ett pass på Friskis.. :)

Men ha det BÄST!
Pussiluss..

Fler dagar att se fram emot inom en snar framtid:

24 Januari - Rockbjörnen!
27 Januari - Fyller 18 år!

Kommentarer
Postat av: emma

yiiiehaa :D
shakea at rhodos :D

2008-01-21 @ 14:11:15
Postat av: Anabanana :D

Haha hell yeah we will shake away the other! :D

2008-01-21 @ 15:06:51
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0