Ta inte min gurka din lilla sengångare..

266744-105

Finner inga ord..om denna lilla krabat ska jag skriva om på mitt arbete...Varför det egentligen så många som tycker sengångare är fula och äckliga? Hur söta som helst ju..fast deras algberikade päls kanske är en aningens motbjudande.. 
Tänk att ha en sengångare hemma som sällskapsdjur, vandra runt hängades i gardinstången och komma framåt 1 meter varje timme? Inte direkt ett djur man behöver söva för att kunna fånga in det, lätthanterligt och vänligt, vad mer kan man begära?
Nu har jag försökt att tjata på mina föräldrar om marsvin i så många år, börjar fundera på om sengångare mer skulle falla dem in i smaken? Let's give a try! :P Det kan ju inte bli värre än att man blir inslängd på ett dårhus, hehe..
Överst på min önskelista iår kommer bli en sengångare föfan! :D   

Ok ok ta'tt lungt... jag insåg nyss att det kanske inte är den bästa ideen att smuggla in en sengångare från Brasilien, jag får helt enkelt fortsätta mitt önsketänkade.. xP nice try..damn it..

Umpa umpa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0