Tjollahopp

HA! :D Snart ska jag dra mig en sväng till ghettot Täby.. :P Neråå överdrev kanske lite där, men det ska bli kul..:P
ska leta lite efter skid grejer för imorgon ska jag å min familj åka upp till vår lilla fjällstuga i härjedalen, mys, då bli're skidåkning/pulkaåkning, mys vid brasan och varm choklad VARJE dag minsann! :D Dessutom är det lite extra skönt för jag börjar skolan 3 dagar efter ALLA andra, mm I like.. ;)
Hoppas också på att få se metervis med snö..! :D

Drömde inget udda för första gången inatt, helt drömlöst, lite trist det också förstås... :( men jag tar igen!
Min katt var dum imorse, han försökte hoppa upp o våran julgran och rev ner en kula på golvet, jag menar..vi har haft granen uppe i typ 2 och en halv vecka, han har ALDRIG rört den, men NU helt plötsligt ska det hoppas och faras runt i den..knaas...

Har tittat på MTV (ovanligt I know.. :P) där hade det en sån här "Match Maker" vilka namn som passa osv, de namnen som passade mitt namn, Anna, var dessa: Jens, Martin, Felix, Max, Rasmus, Anders, Stefan och Ali.. :D
Alla dessa namn hade över 80% på match making, haha jag kanske ska satsa på nån kille med dessa namn, who knowes, maybe it's my true love? :P OJ vilken tönt jag är som tror på sånt trams, men jag gillare..!

Nu ska jag klä på mig riktiga kläder, för tro det eller men jag sitter fortfarande i pyjamas, halleluja vilken sjusovare jag är!

Oj nu ropa pappa nyss: "Anna gör det nåt om jag tar ner granen?"
Vad ska man svara? Man var ju tvungen: "Njjaaa, nej det är lungt ta ned den..." (ni vet man gråter inombords)
Pappa: "BRA! För den barrar nått ås fruktansvärt!" (inte märkt :O) 

Så var julen slut på allvar..
Ikväll blir det mkt packning och lite gympa på det också! :D

Ha en BRA dag!

266744-64
Och nu är det bara 23 dagar kvar tills man fyller 18 år! Yiihuuaa..!

Kommentarer
Postat av: jenny :D

Tjoo
när kommer du hem :O ???

2008-01-04 @ 14:32:18
URL: http://lime90.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Jag kommer hem på Onsdag.. :) så vi ses på Torsdag Jenny! :D

2008-01-04 @ 18:51:14
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0