Tuggummi..

Tjihipp (ny hälsningsfras lärd från elevrådet..!)

Skola igen, gaash vad jag hade lust att soooova LÄNGE idag, men som vanligt var det "upp och hoppa" som gällde.. :) Mina katter var rena rama terrorn när det hoppade mot dörren som om de vore värsta självnordsbelägna eller nått eftersom de ville gå ut..suck...snacka om att det blev lungt och skönt i huset när jag släppt ut de busarna på dera vanliga morgontur runt huset.. :P

Höll på att missa bussen, men det är en annan historia, räcker med att säga att jag HANN! :D
Höll på att göra bort mig totalt på bussen, somnade till och satt med huvudet lite lutat, plötsligt gjorde chaffören en kraftig inbromsning och jag bara flög fram, var bara millimetern från att dunka huvudet i stolsryggen framför, måste sett lite miffo ut om man säger så, jag skulle inte kunna hålla mig för skratt om jag såg någon göra likadant, haha det kallas skadeglädje va? ;)

Första ämnet i skolan var sällskapsdjur och redovisning! :O Sandra och jag var almost redo med "redovisningspottorna" :P hihi, men jag, Rose och Sandra skötte oss rättså bra, haha men det kunde vart LITE bättre om man säger så, vi hade ingen powerpoint eftersom dataskiten raderat hela powerpoint presentationen.. :O Sen glömde vi några delar om hrrrmm, djurens symptomer kanske? Borrelia var det vi redovisdae om.. :P Men blev lite nojig av alla zoonoser (sjukdomar som smittar mellandjur och människa) speciellt rabies, damn never klappa en hund on Rhodos i sommar tjejer! ;)

image171

Pof, tråkigaste ämnet ever, nästan iaf. Vi fick jobba med någon annons, jag var med Fredrik och Alex som inte var där för tillfället, han var hos veterinären för att kastrera sin lilla hund.. :P Försökte verkligen jobba men Fredrik var inte direkt på min sida, han satt och babblade om en massa roliga klipp på youtube med selleri och munk dueller, haha what liksom? :P

Lunch, GRYMT med hambugare och pommes, hög kvalitet! :D
Fast jag år upp Annelis persikor.. :O
Jag och Sofia hoppade som små kaniner på lunchrasten: "HÄST! HÄST! HÄST!" för vi vill köpa en pålle tillsammans.. :) hihi som om det kommer slå in liksom.. :P
Djurhållning i park, sista dubbeltimmen..kollade på en massa filmer om tapirer och noshörningar, ovanligt att kolla på film på Thomas lektioner? haha inte direkt..
Pratade med pojkarna på rasten, vi skrattade åt Alex guldpeng och min födelsedag.. :) Låter ju inte så kul, but it was! xD Vi fick också godis och biocheckar av våran snälla mentor som tack för öppet hus hjälpen.. :D Lite arbete lönar sig alltid!

image173
Mums..

Efter skolan åkte jag och Jenny in till stan och köpte lite frukt smooothie, gott! :D
Roslagsbanan hem, mötte inga speciella famous people..eller jo mina två fjortisar Emma och Jennie of course! ;) Jag och Emma gympade lite på Friskis, var jobbigt men det gick prima.. :) Fast Emma, haha hon höll på att springa åt fel håll IGEN! ;P sorry honey..
På bussen hem tog vi upp massa gamla minnen som när jag höll på att cykla ned i ett dike av skrattattack eller när vi skrattade HELA vägen från skolan tills vi kommit hem, Gaaaalet! xD

Nu måste jag sluta..pallar ej mer.. :P
Ska chilla lite och se på American idol som har premiär idag! :D

image172

Är btw INTE taggad inför morgondagens simmning.. :S

Puss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0