Vaken än?

ÅHH NEJ! Jag svalde en mandarin kärna! :O Typiskt..man får väl bara hoppas att man inte får blindtarmsinflammation bara, har nämligen hört att kärnor kan fastna där..håll tummarna för mig!
Och jag måste bara säga att min vecka är räddad! För jag blev nyss klar med mitt arbete som jag skrev om sist! Yiihaaa..! :D:D Lyckligare får man leta efter..fast man har ju redovisningen kvar trots allt..aja..

266744-114
Typ såhär glad är jag..

Nu ska jag snart sova lite och förhoppningsvis drömma en MASSA, så jag har något att berätta imorgon ;)
Och jag slår vad om att jag in any second kommer att bli livrädd när min bror kommer hem frpn en hockey match, så mina öron är på spänn right know...

Såå nu har jag druckit upp mitt te, så nu är det läggdags och JA det här blev ett hejdundransonödigt inlägg...

Hejsvejs och Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0