Vakna trötter..!

Hejhej! Klockan är 08.27 på morgonen och jag sitter här i skolan på lektion i en av datasalarna...
Har sällskapsdjur men jag och Sandra kan inte fortsätta jobba med vårt borrelia arbete för tillfället, eftersom Rose har försovit sig och kommer om 40 minuter, hon har nämligen ALLT material som we need.. :O
Jag är för tillfället helt döööd, eftersom jag kom hem klockan 00.00 från Rockbjörnen igår.. :O haha men kul hade vi, tell yaa more later..det var grymt iaf.. :) Värsta kändis minglet ojaa..nu blev ni nyfikna va?

Jaja, nu har jag skrivit litegrann om Borrelia, men Rose är fortfarande försvunnen, hom MÅSTE dyka upp snart.. ;)
Idag är det en grymt jobbig dag i skolan, jag orkar inte, varför är det alltid på Fredagar (den tröttaste dagen) som man har alla jobbiga ämnen som NV, matte, svenska osv? Hmm jag ska klaga på schemaläggaren ja..
Och hoppas innerligt att det blir god mat idag, jag är redan hungrig, yippie bara 2 och en halv timme kvar innan mat.. :S min mage kommer garanterad göra upprop..! Nej inte en jordbävning till..

Men nu måste jag göra lite nytta, om det går..man får hoppas på att Rose kikar in i datasalen snart.. :P
Lägger snart in bilder från da rockbjörnen.. :)

Ha're bättre än mig! ;)

...Och åååh va skönt med FREDAG! :D
På Söndag bli're kul med "Kalas!" 18 ÅR!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hahaha :P jao, att vi har dem jobbigaste, och TRÅKIGASTE, ämnena på fredagar är sjukt! :O jag följer med och klagar på schemaläggaren ;)

Bra ni hade kul på Rockbjörnen! :D

2008-01-25 @ 08:55:41
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Hihi bra Sandra, vi kan gå och klaga tillsammans! ;) Aww tack söt.. :)

2008-01-25 @ 18:14:37
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0