Vill bort

Tjoobree!

FÖRSTA dagen i skolan efter jullovet, härligt? Kanske LITE råå, träffa alla goa vänner var som vanligt skoj, men hrmm vissa var ju inte i skolan.. :P fast så kanske inte jag ska säga som vart borta tre dagar nu..

Och appropå rubriken "Vill bort" så är det här ett ställe man INTE skulle tacka nej till:

266744-82
Behövs bara ETT ord: Paradis..


Var himla segt att gå upp klockan fem imorse, ville bara dra täcket över huvudet och somna om, men den envisa klockan tjöt på som bara den, hade lust att kasta in den i väggen för att få ett slut på det eviga "tjatet", men jag pallrade mig upp med tre par katter klistrade längst med benen i jakt efter mat..
Gjorde iordning en kopp morgon välling, fullkomligt underbart gott på en tidig morgon då man har NOLL i aptit, en mandarin slank även ner..
Eftersom jag var så frussen, mitt hår var en enda röra samt att jag luktade "gammalt täcke" bestämde jag mig för att ta en uppfriskande dusch..glömde dock sätta på fläkten så hell va immigt det blev, kändes som någon hade satt in en rökmaskin eller dylikt i badrummet, smart.. :P Föningen av håret blev inte heller någon vidare succe då jag väckte stackars bror med det hemska oljudet som låg i rummet bredvid och försökte få en någorlunda "bra" sovmorgon..men är man tjej så är man..det krävs lite tid med håret sometimes.. :)

Var ute i ganska så god tid till bussen, men jag blev som vanligt lika frustrerad varje gång som jag går över den där olidligt jobbiga leråkern, gled fram och tillbaka, dessutom som pricken över i:et (fast dåligt menat) läckte mina skor in och jag blev blöt om mina små fossingar, mysigt...ehe kanske inte.. :S
Sov faktiskt ingenting ALLS på bussen idag, vet inte när det hände sist, men very ovanligt är det att mina ögon håller sig vakna iaf! :D Satt och stirrade ut på det mörka trista vädret, det enda som lyste upp var när bussen gled förbi stallet som lös lite lagom hemtrevligt. :) mys..

Ner i tunnelbanan, ovanligt lite folk, undrade ett tag vart alla "tunnelbane-stammisar" tagi vägen..? Men rättså nice på ett sätt.. Väl framme i skolan blidde det kramkalas och en massa babbel! ;D   
Inte direkt några toppenämnen har det vart idag, men JAG ska inte klaga, nu vet jag vad de andra stått ut med medan jag haft skidsemester.. ;) Första lektion var sällskapsdjur, jobbade panikslaget med ett faktablad om guldhamstrar som skulle in efter lektionens slut, blääsh, skrev så mina ögon blev alldeles virriga av den snabbt skrivande texten som for fram på dataskärmen..förgäves var det för jag hann aldrig klart...bajs vad man kommer efter bara genom att vara bort TRE dagar, halleluja tacka vet jag grundskolan..! :P

Sen var det matte, ingen kommentar, ni vet kanske i det här laget min synpunkt om detta ämne.. ?:S
LUNCH! Jag var överlycklig över att äta skolmaten efter en sån lång tid, vet inte varför men det är alltid något speciellt med den, samt att man sitter och har så mysigt när man äter, tihii. Ingen succe till mat var det dock inte idag direkt..någon konstig pytt med alla möjliga ingredienser, inte ens han som serverade maten visste var det va i: "Ehhmm...det är väl....korv? kyckling? Lite sånt..." haha ok..

Pof var det sen som stod på schemat, tråk, men jag jobbade på seriöst med att anteckna och följa med, trots att jag satt bredvid en viss Fredrik som var mitt uppe i ett av sina spel på sin nya flashiga ipod.. :P
Sista timmen hade vi estetisk verksamhet, ska påbörja en tavla av Pablo picasso, under hela lektionen satt jag inne i datasalen där även Erika, Elli och Malin slagit sig till ro. Letade lite bilder, skrev lite fakta, men busig som man är blev det ju lite andra saker också, som ex läsa andras bloggar, men vi kan ju säga att det var raster..ni vet  det låter MKT bättre.. :) 

Nu ikväll har jag vart en sväng till Love, var ett tag sedan, han är en sån mysig pojke..!:D
Träffade också en MASSA trevliga vänner som Anneli, Tess och Emma! :D Sen blev jag lite skrämd av Emmas mamma som tittade fram bakom bilen i mörkret, hihi..såg först inte vem det var som vinkade och hade sig, men när hon kom ut i ljuset blev det lite pinsamt: "Ehe..JAHA det var DU! HEJ!"

266744-81

Nu är jag hemma..Ikväll blir det fest med tacos och Let's dance! :D

Ha en trevlig Fredag! <3

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Hejsan :D Är min mamma läskig :P.. du börjar lära dig gumman:D..Tacos heter det :D 1 Taco flera tacos :D...Pusshej ÄLSKAR dig

2008-01-11 @ 18:50:17
Postat av: Emma<3

Du betyder älskling

2008-01-11 @ 18:50:58
Postat av: Anonym

...Pusshej ÄLSKAR dig

2008-01-11 @ 18:51:50
Postat av: Anabanana :D

Tihii ja IDAG var din mamma lite läskig..:P haha men jag har kommit över chocken nu! :)
Aww du betyder du med gummsen!
Pusshej älskar dej!

2008-01-11 @ 19:05:13
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

ojdå..har jag börjar säga tacos.. :P njaa fortfarande taco för mig..! :D

2008-01-11 @ 21:08:47
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Emma<3

thihi :P..skäms på dig :P
Pusshej Älskar dig

2008-01-12 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0