Watch out for me

Hej..!
Detta blir det sista inlägget jag skriver innan jag imorgon åker till fjällen..! Wiiie! Ska bli skönt med lite skidsemester..SE UPP I BACKEN! ;P ska njuta av att vara däruppe med familjen och bara ta det lungt, love it!
Har precis kommit hem från ett friskis pass, härligt! Gick med Emma som vanligt, mkt folk, slog nog i en och annan person när man tog ut på sina svängar..till slut insåg jag att jag behövde trappa ned lite för att inte nocka någon stackare i ansiktet så jag tittade mig om varje gång jag skulle "fara" åt ett håll, funkade bra deråå.. :)

Mamma och jag var innan en sväng till Täby, hittade ingenting, bara mamma som köpte sig ett par mjukisbyxor. Trångt och fullt med folk även i Täby centrum, jag som hade det lite stressigt (med tanke på gympa tiden) blev irriterad så fort det gick en person framför i slowmotion, muttrade lite för mig själv...Ganska olikt mig som annars inte brukar vara lätt irriterad, men tydligen idag så.. :O Dessutom svor jag åt den hemska blåsten som varje gång jag gick ut försökte nalla åt sig min mössa, folk trodde väl att jag hade huvudvärk eller nått när jag ständigt gick omkring med händerna på huvudet.. :P

Men nu ska jag äta lite middag, bli någon god gryta idag, mums, sen blir det packning och stress hela kvällen..:

"Ska du INTE ta med den här tröjan Anna?"
"Nej sa jag ju, det räcker med den här.."
"Är de här stavarna bra?"
"Vilken väska ska du ha?"
"Har du med dig allt nu då?"

Ni vet sånt tjatter..men det kanske ligger en tanke bakom det också, nödvändigt kanske för an slarver som mig..? :P
Och sen bli're BUMS i säng, för imorgon blir det inte någon sovmorgon direkt...upp i gryningen är det som gäller!
Men ni får ha det så bra alla vänner, så hör jag av mig å fort jag kommit hem..! :D

Och min klasskompisar, MOHA, ha så skooooj i skolan nu! ;P

"Mot oändligheten och VIDARE!"

Puss och Kram! 

Kommentarer
Postat av: Erika

JÄVLA UNGE! :D vet du hur avis jag blir? jag vill också åka skidor, biatch :D !

Nejmen ha det bäst där och se upp för träden och alla tanter som bara dyker upp i ens väg hela tiden och åker i 0.000001km i timmen :D

2008-01-04 @ 22:05:54
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anonym

Awww, yeah I feel lucky..:P Jag har ett ganska stort handbagage om du ha lust att hänka asså?;P
Haha OJA, jag ska skrika: WATCH OUT OLDIES! till tanterna, men det ska nog gå bra..ni får hålla tummarna borta i Liljeholmen att jag inte bryter ALLA ben i kroppen.. :O Men ha det så bra du bara kan Erika! :D see ya! (jag åker lite till dig me, don't worry!) :)

2008-01-04 @ 23:12:57
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0