Yehees..

Nu har jag suttit och lyssnat på samma låt i en halvtimme känns det som, sorry Chris Brown it's time for a change.. ;) Nyss kollat klart på idrottsgalan med bror och pappa, blev en massa te drickande som vanligt och ett jätteäpple som jag knappt orkade trycka i mig.. :P
Iaf, nog om mina äpplen...idrottsgalan var väl överlag bra, men lite trista framträdade bara, vaddå b-artister liksom? En gubbe som dansa i trikå, en hes sjungande Carola och en så kallad operasångare som sjöng att "Henke suger" och som dessutom (enligt min brorsa) såg ut som en transa.. :S Aja, men det var ju inte underhållningen man var ute efter, Settman var iaf rolig som få, med en massa sköna kommentarer.. :)

Men höjdpunkten var självklart när Zlatan fick Jerringpriset, jag blev glaaad, för jag hade nämligen slösat lite pengar på att rösta på honom, så man ska väl få nån slags belöning på sin påkostnad, men han var SÅ värd det, löööve him.. :P Skönt att han slog Kallur iaf...opps... :S fy Anabanana inte vaa elak.. :P bäst: "...jag har ju fått min första son....eller!? Ähh jag bara skoja!" Zlatan i ett nötskal eller?

266744-103
Jannesson snacka inte skit nu! xP haha...

Ska nog dra mig till sängen nu, imorgon blir det iaf EN HALVTIMMES sovmorgon! :D men det jobbiga är att det är två timmar av mitt "favoritämne" på morgonen...matte...! Gaaahh va jag kommer vara taggad, eller inte.. :P Kommer känna mig som en sengångare som nyss tagit sitt första steg i livet, ni vet RIKTIGT SEG... :P Men jag får bita ihop och överleva dagen på bästa möjliga sätt...tur att min kompisar finns, utan er, ingenting.. <3

Men ni får sova så gott mina vänner, själv ska man försöka få lite mer blund i ögonen inatt än i förrgår, får se hur det lyckas, annars blir det att man är däckad på bussen imorrn...

Godnatt..

Kommentarer
Postat av: emma

hahahah ;D
men d var bättre att han fick d än kallur iaf :P

2008-01-16 @ 13:58:47
Postat av: Anabanana :D

Haha oja.. ;D First time you håller med mig homie! ;D

2008-01-16 @ 17:01:22
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: emma

haha ungefär ;)
men freddie är ändå hetare :D

2008-01-16 @ 19:19:37
Postat av: Anabanana :D

Emma samma sak gäller fortfarande: Ljungberg is NOT a hottie, he's a geek.. :P haha..lessen för det ovårdade språket honey men I'm telling you da truth..;P

2008-01-16 @ 23:14:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0