Bildbevis

Emmsing! Här kommer ett bildbevis från kantarellvägen att jag idag verkligen åt en proteinrik middag, hehe, jag gör framsteg, åt en hel choritzo korv.. :) Grymt gott faktisk men saffran-couscous med paprika och persilja i och en sås på matyoghurt, rödlök, persikor och kajenpeppar i! :D Mkt nöjd med resultatet måste jag säga.. ;) Hoppas du är lite mindre orolig nu Emmsing, jag är på bättringsvägen I promise.. ;) Tack för att du alltid bryr dig och alltid ställer upp för mig, du har verkligen fått mig att inse hur fel jag har haft..puss på det bästelibästis! :D Och du ska veta att jag inte ALLS tycker du är jobbig på något vis, tvärtom, jag är så tacksam för att du hjälper mig in på rätt spår igen! Hehe ville bara säga det så du vet.. ;) Love yaa!♥ Emmsing och Annsing förevigt, visst? :)


Hehe, det va gott ja!

Nu sitter jag här och lyssnar på Marcus Krunegård, får rysningar i hela kroppen, underbart! :P Fick nyss ett mess från Emma tha man som skrev att hon drömt om Rhodos inatt, haha härligt broo! ;D Tänk om jag också kunde drömma sådana wonderbara drömmar, själv har jag alltid oturen att drömma om värsta psykosakerna som massa skumma personer och de mest märkliga händelserna.. ;P inte konstigt att jag väcks mitt i natten, är väl drömmarna som spökar.. ;) Nej ni här kan man inte sitta, ska nog gå ut en sväng, sen blir'e en kopp te och så ska jag självklart förbereda mig mentalt inför kvällens skräckfilm.. :D Iiihhh...creepy...Håller också på att fundera på hur jag ska klippa mig imorrn? Ska man kanske satsa på att göra en "Brittan".. :P haha skoja, men nå spännande blir det.. :) Var beredda på en succé! ;) Nu pyser jag vänner!

Ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Självklart är det du och jag förevigt!! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3<3<3

2008-07-18 @ 21:25:49
Postat av: Annsing

Underbart att höra! :) Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3<3<3<3

2008-07-18 @ 22:17:48
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0