Bye Berga..

Hej små vänner..
Ska alldeles strax bege mig till landstället ute i roslagen, skönt att det bara är 8 mil dit, annars hade jag väl fått ligga ned i bilen hela resan I think.. :S Känner mig ärligt talat inte så jätte taggad på att åka dit, vet inte varför men jaja det blir säker skoj.. :) Vi blir många där iaf: Jag, pappa, Erik, Robban, Andreas och hans tjej, Cameron och hunden..ehh..ja vad de nu hette? :P Fast ingenting slår den gamla goda tiden på landet när verkligen ALLA var samlade, åhh härligt, saknar det SÅ himla mycket.. :( Vi fiskade varje dag och letade mask till betet så man blev alldeles svart på händerna, körde femkamp på kvällarna, satt uppe sent på nätterna med alla myggljusen tända för att slippa bli stuckna av de blodtörstiga små odjuren, hehe, sjöng och pratade en MASSA vid den öppna lilla elden som vi hade bakom den stora stenen.. Vart har dessa år tagit vägen? Ge mig dem tillbaka..haha varför ska jag alltid bli så nostalgisk? Man saknar liksom mer saker nu än vad man gjorde förut, då var livet minsann enkelt.. :P Men kort och gott så ska det bli lite avkopplande att komma ut till landet, bara mysa och ta det lungt, älskar tystnaden där, det enda man hör är i princip fågelkvitter och asparnas löv.. :) Awww...snacka om chock sedan när man kommer hem till buller och dån.. :P Hehe..


Landet here we come!

Nej nu måste jag torka mitt hår, skitsamma att jag ser ut som en fågelskrämma i håret nu liksom när landet kallar, haha där brukar man se ut som en ligist anyway.. :P skönt att ingen bryr sig, tihii.. ;) Sen ska jag verkligen försöka sno åt mig brors bärbara någon gång under landetvistelsen så jag kan skriva lite vad som händer och fötter.. ;) annars hörs vi på Söndag igen, then I will be back on track! :P Mohahaha.. ;D

Ha det BÄST å simma lungt!
Puss på det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0