Ching chong

Gokväll! Sushin som åts till middag ikväll var dödande god, jag vet att jag tjatar som en liten barnunge om den där sushin men det finns verkligen ingen hejd till min kärlek till denna maträtt, sinnessjukt I know.. ;) Pappa och bror däremot var lite mindre förtjusta och mumsade i sig potatissallad med rostbiff istället.. :P Promenaden till centrum gick primus ballerinus, förutom att jag insåg att jag är världens osmartaste människa, tänkte: Äsch jag tar mina nya skor så jag "går" in dem lite... det skulle jag INTE gjort,under halvtimmes promenaden till centrum lyckades jag få hmm låt mig räkna, fyra blåsor på hälarna av de ny oanvända skorna...aj aj aj not so smart anabanana.. :S så nu sitter jag har med hälarna igentejpade med olika typer av plåster och grejer.. :P känns skönt (inte).. ;S Och idag blev vi jätteglada, för Melvin min lilla pojk-katt har kommit hem efter 4 dagar på rymmen, aaaw vi trodde verkligen att han låg mosad vid någon vägkant någonstans, men han är oskadd och hungrigare then ever before, så nu får man väl åka ned till djuraffären och lagra förrådet med 5 nya säcker torrfoder.. ;) hehe..nu mina vänner blir det te och en bra film, see yaa...jusste idag på vägen till Åkersberga centrum mötte jag en a-lagare som precis öppnat sig en ölburk, jag tar upp telefonen för att ringa papi och fråga vart han befinner sig, då öppnar a-lagaren munnen och harklar sig för att sedan säga: Ääääsch lägg ned telefonen, jag har ju INTE ringt dig schha jag juu... hehe kunde knappt hålla mig för skratt, tragiskt I know..

Sen är jag SÅ himla trött på mitt hår, kan man inte bara snagga av sig allt och skaffa en fränig peruk istället? Jag menar kolla på eländet? Kanske ser lite gulligt ut, men när man själv får tampas med det för att det inte ska se ut som en skatbo då ere inte så kul.. :S Hmmm..man ska väl inte klaga egentligen..får väl ta tillbaka allt..


Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0