Dagen efter..

..och man ser redan ut som ett skatbo i huvudet, haha jag menar kolla liksom.. ;) men det har väl sin charm det med antar jag.. :P very scheexy..



Och jag som trodde det skulle spöregna imorse när jag vaknade, men icke! :D Ni kan ju ana lyckan! Fast jag ska väl inte säga så mycket, för snart blir det väl helt igenmulet på himlen med åska å regn så man får sitta inne och dra på sig ryggont hela dagen.. :P Njaaa känner faktiskt att jag har bättre saker för mig..men OM det nu skulle bli regn har jag iaf en sysselsättning att ta itu med, nämligen storstädning! Wiiie, det är..erhmmm skoj? :P Fast jag måste erkänna att efter en städning så kan man ju inte får nog att ösa beröm över sig själv, för man blir ju lite stolt när man ser att vartenda hörn i huset är dammfritt och det luktar "blommor" i hela huset, that's nice.. :) Nej ni, nu ska jag försöka för iordning på "skatboet" så inte skatorna missuppfattar mitt hår när jagska gå ut sedan..vore ju mindre härligt.. :P så nu pyser jag så får ni ha det så himla mys idag! :D Godmorgon btw! ;)

Pusshej ♥

...och inatt drömde jag psykodrömmar igen, herregud, men jag minns inte så väldans mkt...så jag kan tyvärr inte dela med mig av min upplevelse idag, men bläää måste vart efter skräckisen jag såg igår..iofs halvsov jag mig igenom hela filmen, men de sista 15 minuterna var ryskiga iaf..haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0