Dream on baby

Mohaa..jag vet att jag borde vara ute och leka som alla andra barn, men jag har en isittande huvudvärk som gör att jag hellre är inne i skuggan och degar en stund, men snart blir det ut i spåret för lite motion, brukar gå över då, om inte..jaa då är det synd för mig.. :S Sitter och messar med Emma, haha, vi planerar how we will shake down on here birthday, ok ursäkta oss att vi är som vi e.. ;) men that's fun.. ;D Inatt drömde jag massa knas igen, jag och tre andra tjejer, vet inte vilka det var flög med ett flygplan..plötsligt blev det någe fel på hela maskineriet och vi förberede oss för krash landning, hehe men jag stod kvar på en vinge som hade gått av och surfade på den genom vinden, ganska coolt iofs för jag bara garvade.. :S hehe..sen hamnade jag i någon stad som kryllade av cowboysar, plötsligt kom Jake Gyllenhaal fram till mig (typ världens schteekigste skådis så jag klagar inte) så vi satt under ett träd och åt glass när det regnade.. :P aaa jag vet man skäms för allt påhitt, men sen vaknade jag: "FAN!" liksom.. ;D Jaja nothing lasts forever.. :P

Och idag ska jag köra världens hårkur på mitt "skatbo", yeah få se om det funkar, hope so! :D Ha en trevlsns dag people! Pusshej på er alla..! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0