Extreme makeover!

Jag orkar inte skriva så mycket right know...därför tar vi dagen lite kortfattat I think.. ;) Klockan 10.45 tog jag på mig promenadskorna, hehe eller rättare sagt mina "vanliga" skor och begav mig till Åkersbergas flashiga (not) centrum.. :P Riktigt skönt var det att gå och lyssna på lite soft musik.. :) Och för en gångs skull höll jag mig på rätt sida av gåvägen, så alla cyklar slapp tvärnita och styra in i en buske för min dåliga trafik kunskap.. :P hehe..sista biten började det dugga, så jag satsade hårt på att springa den sista biten, yeah konditionen är iaf kvar trots mitt lilla träningsuppehåll.. :D Sedan var det dags för min lilla makeover hos frisören.. :D Man fick ju nästan skämmas över sitt sönderblekta/söndersaltade, slitna hår när man väl satte sig ned i stolen redo för klippning... :P till och med frisören sa: Jaaa, det här var rätt så slitet ja... hehe oppsy, så hon blev tvungen att klippa bra mkt, men det var seriöst bara skönt, så kan jag börja om från början liksom.. :P sen var det ju lite jobbigt att hon hade i ett ton med hårprodukter: Innan jag fönar tänkte jag ha i lite av denna spray....och nu som finish på det hela lite vanlig hårspray...nää du vi tar lite glansspray också! haha det kändes ju för sjuttsingen som om jag hade kletat ned hela håret med sockervadd från grönan eller någe.. ;) men jag vart nöjd..Mötte sedan Emmsing med hennes hund Jackie, de hade varit två små hurtbullar och gått enda till centrum hemifrån.. :P Emmsing blev nog lite chockad over my new look.. :P hehe, köpte mig lite lunch, bulgursallad med kräftstjärtar, vaddå gott liksom? Fick sedan skjuts hem till Emmsing av hennes mami, hehe lite trångt i bilen men vi är så små å nätta så vi fick plats as usual! :D


Söt Emmsing tar en sovstund efter den utsäkta sushi lunchen.. :)

Teckningen som jag fick av Ebba.. :D

Väl hemma hos Emma väntade vi på maten, vi väntade och väntade.. :P våra magar satte igång värsta körstämman.. :P hehe, men finally kom hennes pappa med lite sushi take away och jag åt min sallad, mums mums var det! :D Sen hade jag och Emma vårat vanliga lilla tjejsnack på hennes rum, mys, med henne kan man prata om ALLT, älskar det! :D Spelade även lite kort med hennes söta lillesyrra Ebba + att jag fick en jättefin teckning av henne, så gulligt.. :P Framåt 17.00 tiden så begav jag mig hemåt, fick skjuts av Emmas mamma som endå skulle lämna av Emma hos sin farmor.. :) Tack för en underbar dag vännen!


Min nya frisyr, vad tycks? Tantigt or what? :P

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Underbart skoj att vara med dig idag! Emmsing och Annsing förevigt!<3<3 Pusshej Älskar dig<3<3<3<3

2008-07-19 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0