En dag i Täby..

Heeeej! ;D Vart en lyckat dag in tha big Täby house, alltså rättare sagt Täby centrum.. :) Virrade runt ganska länge men hittade det jag sökte, blev följande:

- En tunika från Zara (blommig och fin, typical Anabanana-style)
- En urgullig mussepigg T-shirt från Zara (Barnslig just like me)
- En söt blus från H&M


Är den inte söt? ;)

Sen så lyckades jag göra värsta kapet på en väska på Rizzo, är värsta överklass stället där känns det som så jag brukar oftast undvika att gå in där, men äsch är det rea så'ere! :D Hittade en jättesöt axelväska som de hade sänkt priset på med 300 kronor, så jag körde järnet och köpte den helt enkelt, men kassörskan var väldans fin av sig, hon kunde inte ge mig påsen med väskan i över disken, utan hon var tvungen att går runt disken och ge mig den, snacka om förvånad man blev.. :O hehe så alltihopa sammanlagd blev på en very good prisnivå, så jag är inte en brat som vissa påstår, jaa ni då syftar jag på en viss Emil som säger det, haha I'm a ghetto child just like you! :P haha..nu fick du äran å vara med på min blogg också, damn it.. ;) hehe..Framåt eftermiddagen mötte jag upp pappsing i centrum, han hade också hittat en del saker som han inhandlat, han fick dock lite kaffe beroende under shopping vändorna så jag följde med honom på en kopp kaffe.. :) Satt där på cafeét och tittade på alla roliga människor som strosade förbi.. ;) vi kom båda fram till att det är ganska roande att titta på alla underliga varelser som går förbi.. :P hehe de tycker nog detsamma om oss så jag känner inget dåligt samvete.. ;D Och eftersom det blev en heldag i centrum så passade vi även på att lyxa till det med middag, jag åt min älskade sushi och pappa åt någon wok med ris, störigt gott var det! :D Och vet ni vad? Jag utvecklade min "hålla-i-sushi-pinnar-och-försöka-få-i-sig-någe-att-äta-teknik" enormt! :D GLAD! :) Åkte sedan tillbaka till Berga för att hämta bror min från jobbet.. :P

Nu har jag precis vart ute på en härlig kvällspromenix, ska ner och kolla lite på Bert, åå bästa serien ever! :D Man blir bara glaad! Sen ska jag även prova på det nya teet som jag idag inhandlat, nämligen grönt te med Aloe Vera och Kokos, spännande..! Det luktar sprit om'ett men vi får se hur pass påverkad jag blir, hehe.. :P

Puss på er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Emil

amen tackar:d "ghetto child", helt suveränt:P

2008-07-16 @ 00:24:25
Postat av: Anabanana :D

Haha you're so welcome honey! ;D

2008-07-16 @ 17:29:10
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0