Fredag jaaa..

Shoo bree! ;) Idag har det vart ännu en fantastisk dag med sol och värme, jadåå.. :D Jag har bara njutit genom att sola och äta en massa jordgubbar, hehe.. :) sen var papi så himla snäll och tänkte på mig en fredag som denna och köpte lite "fredags-godis" till mig i form av vindruvor, hehe Anabanan goes healthy I know.. :) Sen har jag också till min lycka fått löning från jobbet i djurrummet, yihuuu.. ;D och idag har jag gjort en god gärning också, ser man på! :D Hjälpte nämligen Emil med å hitta ett smarrigt recept på en fruktsallad, hehe blev en "lyxig" en med massa mums mums i, mina favoriter som mango, papaya, melon och kiwi och hela köret, nästan så jag själv blev sugen på att ta cykeln upp till affären to make my own fruity salad, men det får bli en annan dag.. :D Hoppas verkligen att han gjorde den, annars blir Annapanna bra besviken ska ni veta.. :P hehe nejdå.. ;) men det hade ju vart kul å veta om de var någon succé att satsa på or not? :P Ikväll har jag vart ute och gått en sväng med Anna, härligt, två Annor på strapats runt hästhagarna.. :D Var så skönt att snacka lite med henne, hon gjorde mig mindre orolig och vi skrattade åt en massa skoj.. :P sen planerade vi även en del hemliga saker, mohaha.. ;) nu vill ni bra gärna veta vad vi smider för planer va? Sorry guys.. ;) men det bli skoj när det väl kommer till skott! ;D Nu mina kära vänner ska jag bege mig ned till TV:en och bänka mig framför filmen "Alexander", har velat se den så länge nu så jag MÅSTE bara stanna hemma to watch it! ;D

Ha det mys, Pusshej ♥


Typ en ascool bild på mig och Anna från Rhodos, Emma är verkligen en mästerfotograf som ligger ned och tar denna magnifika bild, haha älskar verkligen vinkeln på den, good work homie broo.. ;D Jag ser ut som snorkfröken och Anna som lilla My.. :P hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0