We sing we dance we steal things

Ok..idag har jag knarkat vindruvor, det här är inte bra..



Professionell hjälp sökes...
sen blev man lite depp också eftersom det nyss började spöregna härutanför, då menar jag inte bara lite duggregn utan verkligen GALET mkt, trodde ju ett tag att det var krig utanför, men icke..väntar right know på att papi och bror ska komma hem, men OJ de är inte snabba, bror slutade ju träningen för en halvtimme sen men ännu har de inte ramlat innanför dörren med käk..vi är lite lata idag och kör på hämtmat från Saras grill.. :P för mig blir det den berömda avocadosalladen.. ;) Looking forward too that... :P Och åååh min nedrans nacke gör ont.. :( börjar bli lite orolig vad jag gjort egentligen? Kanske ska pallra mig till läkaren some day om det inte går över, för jag kan ju inte sitta och massera mig själv med tiger balsam dagarna i ända.. :P Idag lyckades jag t.o.m få in lite i ögat, gaash va det sved, trodde jag skulle bli blind där ett tag men hehe jag överlevde, istället såg mitt öga ut som hämtat från terminator eller någe, rött som sjutton.. :P Tihiii..

Nu måste jag kila..
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0