Sleeping to dream

Jag sover så dåligt, don't get it.. :S Vaknar hela tiden mitt i natten..hmm undrar vad det kan bero på? Fast ok inatt hade jag Melvin att skylla lite på, han skulle nämligen väcka mig stup i kvarten i jakt på mat..gaah blir galen på den katten i bland, för inte nog med att han ska upp i sängen å störa han ska ligga på min hals och spinna i mitt öra.. :P haha kan ju vara lite charmy men inte när man vill få lite sömn..så jag puttade han åt alla möjliga håll, men självklart var han tillbaka in one second.. :S Till slut fick jag lite nog, eftersom klockan var 04.00 på morgonen så jag var lite fräck och knuffade ned honom på golvet, hehe sen fick man inte se mer av den pysen.. :D Great! Och idag sov jag enda till klockan 9.30!! Rekord för mig detta sommarlov, först tänkte jag: "Åååångeest!!" men sen ändrade jag uppfattning: "Äsch de va ju rätt skönt ju.." så vi får se om det blir flera sovmornar för min del.. :P you never know..


Och igår när jag snackade med Emmsing på msn kom vi båda fram till att vi saknar Spanien och Grekland...Thank god att man har foton och minnen att leva på.. ;) Håller ni inte med mig tjejor!? Det här måste vi göra om, lite snyggare lite bättre, haha.. ;D Tre veckor sedan man lämnade Rhodos, hujedamej va tiden går fort, spola tillbaka tack! ;)

Funderar på om man kanske ska bege sig in till huvudstaden en sväng, eller kanske ta å bli fästingbiten i skogen? Hmm jag ska nog ta och överväga dessa två förslag, men the big city lockar faktiskt.. :) nej jag får tänka på'ett, nu ska jag ut en stund i solen och schteeka lite tänkte jag...fast jag får "watch out" för alla elakingar till spindlar som bor under min altan, yuuu jag gillar dem inte.. :S Och när jag endå skriver så måste jag passa på att tacka denna genialiska person som uppfann tigerbalsam, detta underverk till preparat har nämligen räddad mig från att få psykbryt på min onda nacke.. :P Muchas gracias.. ;)

Pusshej ♥  

Och...förlåt för att jag kanske inte riktigt är den person som jag än gång varit, men ni vet, även fast det sägs så, så läker inte tiden alla sår, tyvärr...that's life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0