Härliga tider!

Hej och hååå! Blev en kanonkväll trots den dåliga och SÅ långtråkiga dagen.. ;) Mumsat taco, snackat med en massa wonderbara människor, planerat en massa skoj, gått en härlig kvällspromenad, suttit i kvällssolen på altanen och snackat om livet med papi, lyssnat på Håkan, plockat hallon och jaaa, låter ju inte mkt för världen, men det har verkligen vart great! ;D Sen har jag bokat bio biljetter till mig och Anna, för imorgon ska vi in till stan och se bion "Mamma Mia" på min favorit biosalong nämligen SAGA! :D ska bli väldigt kul, längtar, även en sushi middag på det hela också, jag juublar av lycka! :) NU ska jag mysa vidare denna Lördagskväll, ha det bästelibäst allihopa! 


Sötaste biografen i stan, ojaaa.. :D

Pusshej från en gla´tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0