Hatar överskrifter... ;S

Gókväll på er! Idag gjorde en viss Emma Jannesson mig väldigt upprörd, haha fast med glimten i ögat of course, som alltid när vi käftar om AIK och hammarby.. :P Ok att AIK förlorade mot bottenlaget Ljungskile, but wtf, Hammarby är fan mig inte mycket bättre.. :P Och hujdamej va hon terroriserade mig på mobilen, hehe ett tag höll jag på riktigt på att få "a breakdown" på henne.. ;) men som sagt gamla huligankompisar som vi är så brukar vi lösa de flesta "bråken" med fred, ni vet: "Peace and keep it gangstaah!"  det är grymt! ;D Fast detta mess från henne sved som hårdast:

"AIK - på en grusplan nära dig" 

Hmm den tolerarde jag inte.. :S men men jag ger igen nästa gång (vilket borde vara snart) som bajen förlorar.. :P sen märkte jag en liten udda sak med våran kanal lokal idag...eftersom jag bor i sthlm så borde de ju VARA om sthlm eftersom det är en lokal kanal, eller tycker man inte det? :P Sen helt plötsligt visar de programmet "Det historiska Göteborg" Ehe say what? :P men jaja, världen är allt bra underlig ibland.. :P Kul å se när de gjorde värsta smör reklamen för Liseberg efter alla missöden som skett där.. :P Hehe..och jusste jag som skulle berätta om Täby idag..hmm äsch jag orkar inte riktigt, men jag hittade mig några fynd, ett par jeans, en liten svart jacka, en t-shirt som var urgullig och som hade ett tryck på sig där det stod: "Eat me 100% free" och en bild på ett nudel paket med ett par pinnar, hehe.. ;) Sen blev det ett par skor, mkt freeescha! :D


Lite söta ja.. ;)

Har precis kollat klart på South Park där Paris Hilton var med och "horade" sig, så har jag självklart mumsat på de Belgiska jordgubbarna.. :) Imorgon gott folk så beger jag mig tillsammans med Robban, Cam, Papi, Kicki och Adam till landet för att mysa lite.. :) Upp klockan 7 är det som gåller.. :S but I will make it!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Milla

haha aa, bilden var milt sagt praktfull! :D Jag skulle lätt köpt hans lektioner om det inte var så att jag inte får delta på ponnylektionerna förtvivlad

2008-07-22 @ 00:17:30
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: emma

mohahaahahahahahahahahaahah

;)

2008-07-23 @ 09:44:16
Postat av: Anabanana :D

Inte det minsta kul homie broo..:( ;P

2008-07-24 @ 16:31:14
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0