Hej jag hatar min dator

Heeeeej...! Jag har precis mumsat ugnspannkaka med keso och massa knapriga rotfrukter, himmelskt, sen busade jag även med lillkatten och låtsades vara en övertänd hankatt som skrek som en tok, haha ni skulle sätt henne hon blev helt vild, burrade upp hela kroppen och sprang till närmaste fönster och spejade som bara den, usch taskmörten Anna det e jag det.. ;D Just nu sitter jag och gungar i takt med låten "From this moment" med Shania Twain, såå himlans fin verkligen...my dreeeeeeeeeaaam came truuuuuuuuuue becaaauseee of youuuuuuuuu!!" typ så ja.. ;) Och vet ni? min bror har kommit hem helskinnad från gårdagens kryssning, wiiiiiiie he survived, jag är en stolt syster för tillfället.. :P hehe..men nu ska jag ta på mig mina promenadskor och på med långbyxor för här har det minsann vart blixt och dunder, läskigt..hoppas jag underkommer att bli bränd av ett blixtnedslag under promenixen bara.. :P funderar faktiskt på att använda mig av gummistövlar, har hört att det ska skydda liitegranna nämligen, men jag får la se vad jag gör.. :D Ha en trevlans kväll allihopa därute! :D


Jajamensan redo för den dagliga kvällpromenixen! :D

Pussiluss ♥

Sen måste jag tacka alla underbara människor som alltid är så gulliga mot mig, vet inte hur jag skulle göra utan er? Nu är jag äntligen på bättringsvägen känns det som, problemen blir bara färre och färre..kan inte sluta le.. :) Puss på det! ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

förlaat :( mitt misstag!

Men du angående BSB! Man kan ju inte ungå att se deras otroligt sexiga själar! Jag önskar jag hade en egen BSB här hemma (; GRR!

2008-08-01 @ 00:50:44
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0