Hjälp

Godmorgon..nyss proppat i mig en banan och en massa vindruvor och eftersom jag är en liten larv av mig så måste jag alltid läsa på vindruve förpackningen vilket land de kommer ifrån, haha altid lite intressant att veta, denna gång kom de ifrån Marocko.. :P Förra gången var det Sydafrika.. ;) det är samma med kläder när jag köper dem, har då en fånig vana att kolla på lappen från vilket land plagget kommer ifrån och är gjort i...vänta ska kolla på min tröja jag har på mig nu... Made in Turkey..där ser man! :D Tänka sig att de kan göra så pass fina kläder, what a surprise.. ;) nejdå jag ska inte vara elak, har alltid velat åka till Turkiet så jag ska inte säga nått.. :P Vi var ju på G att ta en resa dit, men det blidde liksom aldrig av..fick bli Lefkas istället, mys det med..mmmm grymt verkligen..ok dax att vakna upp lite här nu, sitter ju bara och flummar med en massa minnen som kommer tillbaka, haha så typiskt mig.. :S:P


Har ni skådat nå vackrare? Hehe.. ;)

Och min katt Melvin inatt, jag höll på att bli tokig på den krabaten, han gör ALLT för att störa mig från att sova, ska ligga på min hals, jag bli seriöst kvävd, hehe, så jag fick putta bort honom, men ger han sig? Haha nej utan då ska han vara ännu värre och lägga sig ÄNNU närmre och dra igång värsta motattacken med det hemskaste spinneriet ni kan tänka er, hehe.. :P men till slut gav han upp och jag stod som segrare! Mohaa.. ;D som "vinst" fick jag imorse plocka bort x antal fästingar som han dragit på sig.. :P erhmm..usch... Nej ni nu pyser jag.. :)

Pussiluss ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0