Hurra!

Nu mina vänner har jag vart och firat bror min i Solna :) Ni vet, gnagare är vi allihop! ;P Träffade bröderna, lilla Cam, Sara och alla deras sköna homies.. :D Det bjöds på Taco och fika, mums på det ni! :P Här kommer lite bilder, ha! jag bjuder på dem!


Pussiluss på määj, haha skoja bara, fyhelsike vad sleten man ser ut å vara.. :P Jobbigt att åka bil till Solna, jajamensan..

Bröderna bus i full färd att checka in tha new camera.. :)

Min goa tvilling and little Cam..

Aww man är ju lite stolt faster måste jag säga, tihii fast busen kunde inte hålla tassarna borta från allt mumsmums.. ;)

Mi papa, si si..

Bror visar sina grymma skills i fotboll, haha framför mitt favorit barnprogram, buhuu.. ;)

Aww mums med tårta..

I bilen på väg hem, yeah vi kör nedför the famous Stava backen! :D

Någon elaking valde att ta kort på mig, tjaaa vad ska man säga? Inte tack iaf.. :P

Nu ska jag mumsa äppelpäppel, så see yaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0