Schteekig dag med Jannesson

Så är jag hemma igen..efter mitt lilla studiebesök på Emma's fruktlager jobb vid Globen.. :D Var så skoj att träffa my gangstaah homie igen, haha, yeah, fast jag höll på att gå vilse på vägen dit, hehe härligt att vara vilsen i sin egna hemstad liksom, Emma fick genom vägbeskrivning via telefonen försöka så gott hon kunde att leda mig på rätt "stig" igen, hehe sen såg jag henne vinka till mig när jag gick över någon läskig blå bro.. :D so I finally got there! :D Jag blev riktigt avis på Emma som får jobba med dessa läckerheter till frukter å grejer varje dag, hehe rena rama paradiset! :P Gick runt där och var suktad till 100 medan jag fick smaka på allt från blåbär till gudomliga jordgubbar och nektariner.. :D SÅ yammi! Alla som läser detta bör vara avundsjuka, hehe.. ;) Emma var cool i sina jobbarkläder, men hmm halsduken som hon hade på sig däremot, host..njaa är ju inget hammarby fan direkt, fy bubblan.. :S Sen fick jag skak hand med hennes papi också, mkt angenämt måste jag säga.. :P Efter de att Emma bytt om till sina ordinarie kläder och dumpat sin fula halsduk gick vi igenom Globen city för att seda hoppa på tunnelbanan och bege oss mot stan.. :D Haha men det hela höll på att sluta i tradgedi då vi höll på att bli attackerade av en psyk-tant som skrek något på ett främmande språk och pekade på oss.. :O Sen kom hon närmare och närmare, lilla Emma fick panik och ställde sig bakom mig som vid det tillfället fattade nada, men när jag också fått syn på den desperata tanten blev det fart, jag och Emma nästan bankade på tunnelbanedörren vid slussen så att den skulle öppna, vi hann precis ut för att byta vagn innan den blodtörstiga tanten nådde oss..haha fast som vanligt garvar vi alltid åt allt sjukt.. xD Kunde sedan fortsätta våran färd in mot t-centralen i lugn och rå, trots att vi stod och sjöng att tjejen bredvis skulle "ta av sig sin kavaj och sparka av sig båda skorna" haha ni förstår nog inte det roliga, men men.. :P


KOLLA! Galet med frukt och grönt!

Emma tha man is so coolish, hrmm bortsett från halsduken of course.. :S

Åhh jag blev som galen av alla dessa jordgubbar!! :D

Gick runt lite på stan och eftersom ingen av oss var särskilt shoppingsugna blev det bara en massa prat och gång, fast herregud va svårt det var att röra sig i stan, proppat med turister all over the place.. :P och flera busslast med foto beroende japaner..hehe det är sådet ska va liksom.. ;) Gick enda till gamla stan och satte oss ned vid ett fik för att surpla lite på varsin hallon smoothie, sjukt gott, lite flashbacks från Rhodos där, trots att denna var alkoholfri of course, hehe.. ;) Satt bra länge och snackade en massa sjuka och roliga minnen, HÄRLIGT!! ;D och alla knasigheter från Rhodos, gaash, apoteheeekeeh, Lennart hängpung som shakar järnet med Emma i kyrkan, flatorna i poolen, den intima solbrännan, haha för att nämna några.. :P Efter snackstunden och den läckra smoothien så begav vi oss på en promenix mot slussen, där gjorde Emma bort sig lite genom att försöka stämpla biljetten genom en stängd och mörk biljettlucka, haha.. :) sen tog vi ett sorgligt förväl och gjorde våran gangstaah hälsning offentligt för första gången tror jag, haha.. ;D En mkt schteekig dag blev det with my homie broo! :D Hehe, keep it gangstaah liksom.. ;) TACK! ♥


Emma tha man at the fik.. ;D

Våran läckra smoothie, yammi..den satt som en smäck!

Hemvägen var rentutsagt grotesk med äckligt varma färdmedel.. :S but I made it och sista biten tog jag mig en promenix från station hem till kantarellen.. :) Annats som hänt idag är att jag blivit attackerad av x-antal getingar vid middagen, stackars papi fick agera flugsmälla åt mig som skrek och svor åt de odjuren..haha nästan så man skäms.. :P Nu ska jag dansa lite till Markus Krunegård, ha det myyyyyys!

Puss och Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Montana

Du la inte upp bilden jue:(

2008-07-30 @ 00:06:53
Postat av: emma

yey;D Tack för att du förgyllde min dag :)

<3

2008-07-30 @ 08:07:24
Postat av: Anabanana :D

Haha men Montana jag skojade ju bara med dig.. :P Och vad gäller dig Emma så måste jag tacka SÅ mkt själv, wonderbart var'e! :D <3

2008-07-30 @ 10:34:29
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0