Inte nog med det..

Ikväll var jag ute på en liten promenad med Emma tha man...haha men det hela höll på att sluta i katastrof, hon hade ju totally missat tiden så jag fick stå och vänta vid "kringelikrok backen" i x antal minuter, så ALLA hundägare hann se mig stå där som en tönt och vänta..till slut undrade jag vart hon tagit vägen så jag tågade enda vägen hem till henne, plingar på dörren och hittar henne UTAN skorna på...haha men vi har alltid lika kul å garvar åt allt, sen blev man mobbad för man råkade ta'tt på sig myssen mitt i Juli månad, men hallå!? det regnade och var inte SÅ himla varmt: "HAHA har du mössa på dig i JULI MÅNAD!! Haha" Efter promenixen landade vi en stund hemma hos mig och bänkade oss framför datorn för att checka lite grejer, trevlig liten snackstund med Emma tha maan som jag så varsamt "döpt" henne till, haha genialiskt! ;D Sen laddade vi lite inför morgondagens minigolf tour, yiihuuu I will win! :D OCH för att inte glömma så väckte hon halva min familj när hon öppnade ytterdörren: Gniiiiiissel..Hihi "Fixar-Anna" får väl olja in gängorna litegranna.. ;) Nu ska jag nog sova lite..

Godnatt ♥


Emma och jag på Kungsan när de visade EM-matchen mellan Sverige och Spanien, yeah taggade till max! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0