Jag är en vampyr

Typ hej och godmorgon! Känner mig lite bättre till mods idag måste jag säga.. ;) Pappa och jag fick värsta rycket igår och beställde typ 10 skivor på CDON.com, hehe thank god att vi typ har samma musiksmak.. ;) dessa blev det:

- Coldplay
- Håkan Hellström
- Lars Winnerbäck
- Jason Mraz
- Mitchell Joni
- Moody blues
- Maroon 5
- Jeff Buckley
- Markus Krunegård

Hehe, våran brevlåda kommer ju rasa samman när vi får alla dessa levererade.. :P Jaja den behöver endå bytas ut så whatever.. ;) härligt med en massa ny musik att dansa runt till iallafall.. :D Wiiie..! Idag blir det förmodligen en liten tripp to tha big Täby för att se om jag kan hitta någon väska, men ingen butik i hela Sverige tycks ha den modell på väska som jag vill ha, ehee...får nog sy mig en egen i slutändan trots allt, vi får la se.. :P Nu ska jag "get myself on track" igen och fixa iordning lite, men simma lungt folks! Åååh jusste inatt drömde jag om Sydafrika, tänka sig att lilla jag ska ut i vida världen, enda ned till (nästan) jordens ände.. :P alltid vart min dröm att åka dit, känns sjukt.. :D Måste ju vart vindruvorna igår som fick mig att drömma, de är nämligen odlade i självaste Sydafrika..häärligt! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0