Jag steker ägg på altanen

HEJ! ;D Idag har det nog vart sommarens varmaste dag hittills, herregud rena rama Rhodos värmen ju.. :O Men man ska INTE klaga, att jag aldrig lär mig.. ;) mest legat på altanen och schtekkt i solen, fastjag måste nog ta det lite försiktigt för hehe jag märkte att min kropp inte är så van med all sol så det bara virrade runt i skallen när jag skulle resa mig upp för en liten promenix.. :P Promenixen i sig blev väl ingen höjdare då det var way too hot for a walk, gick mest ocg fläktade med armarna för att få någon form av svalka.. ;P sen mitt i allt detta blev jag även attackerad av en ENORM spindel som hoppade upp på min arm, jag bara tjöt till sådet ekade mellan träden.. :S såå läskig..Förutom denna strapats har jag även vart och pratat lite med mammsen idag, kändes skönt att bara sitta där och ta det lungt, verkligen fint där måste jag säga.. :) men det är klart det känns lite underligt, fast det är väl helt normalt antar jag..sedan begav jag mig vidare till Täby centrum en snabbis för att hämta den andra skon som jag köpte på rea, haha var ju nämligen så att  jag bara fick med mig en skon och inte den andre, haha lite kul, but know i have the kompletta paret.. :D Nu mina vänner blir det lite äppelmums hemma hos mig, sen ska jag bege mig ned till centrum för att möta pappsing, blir nämligen sushi till middag idag! Yiiihuuu ni kan aldrig sätta er in i hur lycklig jag är right know, haha.. ;) sen är det ju också SÅ himla ovanligt att jag äter sushi, ojaaa.. ;)


Just love them! :P

Puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0